PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oprogramowanie

  • 71. Data: 2005-05-15 22:31:16
    Temat: Re: Oprogramowanie
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Sun, 15 May 2005 22:26:10 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski wrote:

    >>> PS. Jak na razie to nie zamierzam przyczynić się do ratyfikacji konstytucji
    > A możesz podkręcić ostrość piernika? Znaczy się pytania?

    Sięrobi. Dlaczego przez patenty nie zamierzasz poprzeć ratyfikacji
    konstytucji UE. Na złość babci odmrozisz sobie uszy, czy coś konkretnego?
    ;)

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    droud - An oafish woman

  • 72. Data: 2005-05-16 13:56:35
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-15, Jarek Hirny <a...@h...pl> wrote:
    > Sięrobi. Dlaczego przez patenty nie zamierzasz poprzeć ratyfikacji
    > konstytucji UE. Na złość babci odmrozisz sobie uszy, czy coś konkretnego?
    > ;)
    Tam od razu na złość. Będę stosował demokrację w praktyce :) Akurat z mojego
    punktu widzenia przejście (lub nie) konstytucji europejskiej nie ma
    większego znaczenia. Co najwyżej polityczne. Dlatego też politycznie
    zamierzam wyrazić swoje niezadowolenie w związku z jedną z niewielu istotnych
    dla mnie kwestii używając w tym celu demokratycznych mechanizmów :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    zjadłam ruskie i barszcz ukraiński.
    ciekawe czy od tego dostanę automatycznie złotych zębów

  • 73. Data: 2005-05-16 14:01:56
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Mon, 16 May 2005 13:56:35 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski wrote:

> [...]
    > zamierzam wyrazić swoje niezadowolenie w związku z jedną z niewielu istotnych
    > dla mnie kwestii używając w tym celu demokratycznych mechanizmów :)

    No tak, ale zauważ, że odrzucając konstytucję, przyczyniasz się do
    zachowania dokładnie tych mechanizmów, które zadziałały przy kwestii
    patentów. :)

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    famulus - An assistant to a scholar or magician

  • 74. Data: 2005-05-16 20:48:40
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 13:56:35 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

> [...]
    > istotnych
    > dla mnie kwestii używając w tym celu demokratycznych mechanizmów :)

    Nie jestes "trendy".
    Pamietaj - "Jedzmy gowno, milony much nie moga sie mylic". ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 75. Data: 2005-05-17 06:07:49
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-16, Jarek Hirny <a...@h...pl> wrote:
    > No tak, ale zauważ, że odrzucając konstytucję, przyczyniasz się do
    > zachowania dokładnie tych mechanizmów, które zadziałały przy kwestii
    > patentów. :)
    Chyba schodzimy nieco OT grupy, ale czy możesz rozwinąć?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <SrebrnaFH> Wiecie czemu pies jest podobny do konsultanta...?
    <SrebrnaFH> Bo ja sie mu cos tlumaczy, to tak maaaaadrze patrzy i kiwa glowa.

  • 76. Data: 2005-05-17 06:09:58
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-16, krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Nie jestes "trendy".
    Nigdy nie byłem :)

    > Pamietaj - "Jedzmy gowno, milony much nie moga sie mylic". ;)
    Tiaa... wkrótce zakupię swoją pierwszą w życiu licencję na MS Win...
    Normalnie czuję się, jakbym dziedzictwo stracił...

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Obyś webmasterem został
    /przekleństwo Czesia/

  • 77. Data: 2005-05-17 06:32:39
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching czarny write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 15 maj 2005 at 11:48 GMT

    > BSA szuka tego softu jaki pozostaje w jej zainteresowaniu. Nie ma tam
    >na pewno Linuxa.

    Och, ale nie mówię że Linuksa. Powiedzmy - najprościej - Oracle. Lub
    Inny-Komercyjny-Soft-Pod-Uniksy.

    >I zwnow nieznajomosc prawa szkodzi. Jestem pewien ze policja nie uprawia
    >partyzantki. Dlatego tez zabiora ci kompa, spisza protokół, ktos

    Przydałby się jakiś komentarz osoby "doświadczonej" w ten sposób.

    Pozdrawiam,

    KT
    --