PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o Solidex › Re: Opinie o Solidex
    From: "wtd" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Opinie o Solidex
    Date: 1 Jul 2006 02:23:05 -0700

    w styczniu starałem sie o prace w Solidex-ie...w
    Krakowie....przeszedlem caly proces rekrutacji (bardzo dlugi) +
    wykonalem projekt testowy ktory zostal bardzo dobrze
    oceniony....zaproponowano mi więc pracę ale wynagrodzenie (na okres
    próbny) to w ogóle śmiech na sali...teraz zastanawiam sie po co
    wydawalem pieniadze na przyjazdy i marnowalem swoj czas?...a rekrutacja
    naprawde byla szczegółowa......chcieliby zatrudniać fachowców a nie
    mają pieniędzy :/

    pozatym czytalem opinie bylych pracownikow Solidex na nie istniejacej
    juz stronie pracownicy.com (btw. nie istnieje wlasnie dlatego że zbyt
    duza ilosc firm zostala oczerniona przez bylych czy aktualnych
    pracownikow).....wszystkie byly negatywne, glowny powod odejscia z
    firmy to zla atmosfera , wykorzystywanie pracownikow (darmowe
    nadgodziny)...