PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinia o firmie Rinf

  • 1. Data: 2006-11-26 09:37:09
    Temat: Opinia o firmie Rinf
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

    Proszę o kontakt ze mną osoby, które pracowały lub miały bliższy kontak z
    outsouringową firmą RINF. Chodzi mi o atmosferę, zarobki oraz czego się
    można po nich spodziewać?

    Robert Zawodny

  • 2. Data: 2006-11-26 13:18:11
    Temat: Re: Opinia o firmie Rinf
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Robert Zawodny napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Proszę o kontakt ze mną osoby, które pracowały lub miały bliższy kontak z
    > outsouringową firmą RINF. Chodzi mi o atmosferę, zarobki oraz czego się
    > można po nich spodziewać?

    przeszukaj archiwum grupy. Temat tylko w tym roku przewijal sie
    kilkakrotnie.

    --

    glos

  • 3. Data: 2006-11-26 13:22:17
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    bylo na ten temat. ty szukać w google.

  • 4. Data: 2006-11-26 13:50:39
    Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to>

    pośrednik,
    a takich należy unikać.

    o ile jestes początkujący, to moze byc.

    ostatnio ich ludzi wyslanych do siemensBenq
    wszystkich zwolniono

  • 5. Data: 2006-11-26 16:39:31
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Robert Zawodny wrote:
    > Witam.
    >
    > Proszę o kontakt ze mną osoby, które pracowały lub miały bliższy
    > kontak z outsouringową firmą RINF. Chodzi mi o atmosferę, zarobki
    > oraz czego się można po nich spodziewać?

    Poszukaj jeszcze, oprócz tego co koledzy zaznaczyli, na forum
    pracy gazeta.pl. Wątek o Rinf też się tam przewijał, nie ma
    sensu powtarzać od nowa wszystkich opinii.