PracaGrupypl.praca.dyskusje › A mnie to teraz lotto :)?

  • 1. Data: 2006-11-25 19:10:22
    Temat: A mnie to teraz lotto :)?
    Od: " ton" <t...@W...gazeta.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=L8OEoMBd3X8

    czy nie meiliscie checi tez tak powiedzec swojemu pracodawcy ?

  • 2. Data: 2006-11-25 19:28:21
    Temat: Re: A mnie to teraz lotto :)?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    ton napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=L8OEoMBd3X8
    > czy nie meiliscie checi tez tak powiedzec swojemu pracodawcy ?

    Nie. Ale ja swojego szefa lubię. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2006-11-27 11:22:10
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Ale ja swojego szefa lubię. :)

    Poszukaj na google, są programy, które sprawdzają czy ktoś aktualnie jest
    zalogowany na Twoim kompie (np. szef).

    M.

  • 4. Data: 2006-11-27 13:01:15
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    MarlonB napisał(a):

    > Poszukaj na google, są programy, które sprawdzają czy ktoś aktualnie jest
    > zalogowany na Twoim kompie (np. szef).

    Nno i? W pracy to jest szefa komp i może sobie z nim robić co chce. Ja nie
    mam nic przeciwko, ani nie mam nic do ukrycia. I mam pozwolenie
    na robienie sobie przerw i np. wchodzenie na newsy (byle to nie
    odbijało się negatywnie na mojej wydajności w pracy - tzn. żeby te przerwy
    nie były zbyt częste i zbyt długie).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2006-11-27 15:06:31
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

> [...]
    > na robienie sobie przerw i np. wchodzenie na newsy (byle to nie
    > odbijało się negatywnie na mojej wydajności w pracy - tzn. żeby te przerwy

    ...to żart był. Ale miło wiedzieć, że Ci dobrze.

    M.