PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż po trzydzistce

  • 1. Data: 2006-11-26 09:34:25
    Temat: staż po trzydzistce
    Od: "Aniela" <p...@o...pl>

    Jak pracodawcy zapatrują się na osoby po 30-tce, które zmuszone były do
    zmiany kwalifikacji i szukają czegoś na ksztalt stażu, praktyki, krótko
    mówiąc jak wygląda sytuacja tych, którzy nie będąc pacholęciem zaczynają od
    nowa. Wszelkie opinie mile widziane.

    A.

  • 2. Data: 2006-11-26 10:48:04
    Temat: Re: staż po trzydzistce
    Od: IP <m...@w...pl>

    Aniela napisał(a):
> [...]
    > zmiany kwalifikacji i szukają czegoś na ksztalt stażu, praktyki, krótko
    > mówiąc jak wygląda sytuacja tych, którzy nie będąc pacholęciem zaczynają

    W firmie gdzie pracuje moja znajoma, dwie kobiety po 30 mialy praktyki.
    Bardzo je sobie chwalili w firmie, bo w przeciwienstwie to tych mlodych
    wiedzialy czego chca i staraly sie maksymalnie wykorzystac czas spedzony
    na praktykach.
    Te mlodsze to czesto osoby, ktore po zdaniu matury postanowily, ze ida
    na studia, bo i tak nie maja nic lepszego do roboty, bo to cool
    studiowac, bo inni tak robia itd. Praktyki stanowily dla nich przykry
    obowiazek.

  • 3. Data: 2006-11-26 11:53:07
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    IP napisał(a):

    [...]

> [...]

    > na studia, bo i tak nie maja nic lepszego do roboty, bo to cool
    > studiowac, bo inni tak robia itd. Praktyki stanowily dla nich przykry

    Próbujesz w tym momencie powiązać trzy niezależne elementy (wiek,
    zainteresowanie studiami, przydatność praktyk) i robisz to na podstawie
    doświadczeń tylko jednej firmy i kilku jednostkowych przypadków?
    No bez żartów.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2006-11-26 17:24:39
    Od: IP <m...@w...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):
> [...]
    > zainteresowanie studiami, przydatność praktyk) i robisz to na podstawie
    > doświadczeń tylko jednej firmy i kilku jednostkowych przypadków?
    Nie generalizuje. Podalem jedynie przyklad.
    W tej firmie akurat bylo tak jak opisalem.
    Nie wiem jak ogolnie przydatność praktyk jest skorelowana z
    zainteresowaniem studiami i wiekiem praktykanta :)