PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak z Bozym Narodeniem ?

  • 1. Data: 2006-11-25 10:17:54
    Temat: jak z Bozym Narodeniem ?
    Od: "Jacek B" <jacaban@//wp.pl>

    witam
    Czy jeden z dwóch wolnych dni świątecznych będzie odpracowywany?
    senat mial sie zająć sprawą i nie znam wyniku debaty??
    ciekawy jestem waszych opinii na ten temat

    dla niezorientowanych:
    http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,31558,3728804.ht
    ml

    pozdrawiam
    Jacek B

  • 2. Data: 2006-11-25 15:38:56
    Temat: Re: jak z Bozym Narodeniem ?
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Jacek B napisał(a):
    > witam
    > Czy jeden z dwóch wolnych dni świątecznych będzie odpracowywany?
    > senat mial sie zająć sprawą i nie znam wyniku debaty??
    > ciekawy jestem waszych opinii na ten temat

    Jeden z serwisów pracowych lub finansowych (nie pamiętam, który - po
    prostu mam kilka, które wpadają do mojej skrzynki) przed 11 listopada
    rozesłał informację, że obowiązek odpracowania dnia wolnego, gdy są dwa
    w tygodniu zostaje zniesiony 30 listopada (od wtedy obowiązuje zmieniony
    przepis), więc wynika, że nie trzeba odpracowywać.
    Chyba, że wyskoczyli przed szereg ;)

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 3. Data: 2006-11-25 15:46:21
    Od: "candina" <c...@o...p>

> [...]
    > w tygodniu zostaje zniesiony 30 listopada (od wtedy obowiązuje zmieniony
    > przepis), więc wynika, że nie trzeba odpracowywać.

    Prawda - polecam lekture srodowej Rzeczpospolitej :)

  • 4. Data: 2006-11-26 19:53:44
    Od: "mm" <e...@v...pl>

    Użytkownik "candina" <c...@o...p> napisał w wiadomości

    > Prawda - polecam lekture srodowej Rzeczpospolitej :)

    Sejm uchwalil nowelizacje, senat zatwierdziel, ale
    brak jest jeszcze podpisu Prezydenta i ogloszenia
    w Dzienniku Ustaw. Mysle, ze to formalnosci, ale
    poki co nowelizacji jeszcze de facto nie ma