PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarób na swoje wydatki - 100% wiarygodności

  • 1. Data: 2002-04-30 16:29:48
    Temat: zarób na swoje wydatki - 100% wiarygodności
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Zarób na swoje wydatki - 100 % wiarygodnosci

    Rewelacyjna forma zarobku w Internecie. Firma INETCASH placi za uzywanie ich
    programu do reklam ( banerów ). Zarobki sa w Euro wysylane w czekach.
    Ja tak zarobilem juz 87 Euro w ciagu miesiaca.
    <http://www.intercash.de>
    Wiecej szczególów zamiescilem na <http://eazymoney.w.interia.pl>
    Rejestracja jest co prawda po niemiecku ale na tej stronie jest wyjasniony
    formularz rejestracyjny gdybys mial jakies problemy to zawsze mozesz sie do
    mnie zwrócic. Zareczam ze warto sie zarejestrowac. Naprewde sie oplaca wiedzac
    ze 1Euro = 3,5 zlotego.
    Gotowy link do zapisu
    <http://www.inetcash.de/redir.cgi?ref=168528>

    Jesli nie skorzystasz z mojej oferty to przeslij ta wiadomosc do innych, by i
    oni mogli sie z nia zapoznac. Dlaczego tylko Niemcy moga latwo zarabiac.

    W razie gdybys mial problemy z zapisaniem sie lub chcialbys zsiegnac wiecej
    informacji to daj znac

    Prace ta moga wykonywac nawet osoby niepelnoletnie

  • 2. Data: 2002-04-30 17:18:54
    Temat: SKOŃCZ SYNKU Z TAKIMI GŁODNYMI WĄTKAMI !!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    OSZUŚCIE JEDEN !!!

  • 3. Data: 2002-04-30 18:02:07
    Temat: Re: zarób na swoje wydatki - 100% wiarygodności
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Szukaj oszuście naiwnych wśród swojej rodziny !!!!!!!

  • 4. Data: 2002-04-30 21:40:45
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On 30 Apr 2002 18:29:48 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >informacji to daj znac
    >
    >Prace ta moga wykonywac nawet osoby niepelnoletnie

    Wlasnie sie pozegnales z tymi pieniedzmi ktore "juz" zarobiles.

    Juz nie pzdr
    Limfo