PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferty pracy od zaraz

  • 11. Data: 2007-11-02 09:02:22
    Temat: Re: Oferty pracy od zaraz
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 31 Oct 2007 17:12:40 +0100, yale wrote:

    > Nikogo nie bulwersuje fakt wyłudzania pieniędzy przez tą "firmę"?

    61 groszy to mniej jak 250 złotych a chyba od takiej kwoty zaczyna się
    wyłudzenie

    --
    futszaK
    0601061867

  • 12. Data: 2007-11-02 10:32:34
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > 61 groszy to mniej jak 250 złotych a chyba od takiej kwoty zaczyna się
    > wyłudzenie

    Poza tym gdzieś chyba w 1998-99 (chociaż mogę się nawet mocno mylić)
    Janusz Weiss rozpatrywał w Zetce sprawę firmy, która stosowała podobny
    trik - z tym, że należało do niej zadzwonić na 0-700 i kasowała za to
    chyba 2 zł + VAT za minutę (chociaż co do kwoty też mogę się mylić, ale
    nie sądzę). Nie pamiętam szczegółów, ale wyszło na to, że firma może to
    legalnie robić.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 13. Data: 2007-11-02 11:20:34
    Od: "MT" <s...@d...null>

    A pewnie ze moze to robic legalnie ale jest to wyludzenie , ta firma wyludza
    pieniadze od ludzi pod pozorem poszukiwania pracownmikow ktorych w ogole nie
    poszukuje i nie ma dla nich konkretnych ofert .

    Celem takich fimr jest wlasnie wyludzenie pieniedzy nie posrednictwo pracy
    podobnie zreszta jak kilkunastu portali internetowych ktore robia wielka
    zadyme tylko po to zeby zgarnac kase za reklamy na ichnich portalach.

  • 14. Data: 2007-11-02 11:28:15
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 2 Lis, 12:20, "MT" <s...@d...null> wrote:
> [...]
    > podobnie zreszta jak kilkunastu portali internetowych ktore robia wielka
    > zadyme tylko po to zeby zgarnac kase za reklamy na ichnich portalach.

    Bedac konsekwentnym - wyludzeniami sa wszystkie Lotta i tp gry losowe.
    Wyludzeniem jest ubezpieczenie. Wyludzeniem jest podatek. Wyludzeniem
    jest ofiara na tace. itp itd.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 15. Data: 2007-11-02 17:07:24
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    > Nikogo nie bulwersuje fakt wyłudzania pieniędzy przez tą "firmę"?

    poza tym pobieranie jakichkolwiek opłat od osób poszukujacych pracy jest
    nielegalne, więc można o pani uprawiającej ten proceder poinformowac policję
    czy inna prokuraturę.
    --
    Jackare

  • 16. Data: 2007-11-02 17:12:27
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    Firma Work Express Sp. z o.o. zatrudni dla swojego klienta na terenie
    Bielska-Białej osoby do pracy.

    Kotku, pobieranie opłat od osób poszukujacych pracy jest w naszym pięknym
    kraju nielegalne.
    Co powiesz na przesłanie tej informacji do:
    Zarządu Work Express
    Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Innych agencji pośrednictwa pracy które chętnie zajmą się stosowanym przez
    WE nielegalnym procederem w ramach walki konkurencyjnej
    Policji/prokuratury

    Mogę to zrobić zupełnie bezpłatnie w ramach wyssanej z mlekiem matki przez
    każdego Polaka bezinteresownej złośliwości/zawiści, czy zwykłej
    obywatelskiej reakcji na łamanie prawa.

    Jackare