PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie rozliczona zaliczka i wypowiedzenie

  • 1. Data: 2007-10-29 18:17:03
    Temat: nie rozliczona zaliczka i wypowiedzenie
    Od: Mateusz Pronobis <a...@s...fghjkl.pl>

    Witam,
    zmieniam prace, wlasnie konczy mi sie okres wypowiedzenia i pojawil sie
    problem, przynajmniej dla mnie.

    Dwa dni po zlozeniu wypowiedzenia okazalo sie ze mam nie rozliczona
    zaliczke z marca (7 miesiecy temu). Zawsze rozliczam sie pod koniec
    miesiaca, ewentualnie z poslizgiem 2,3tyg pozniej juz ksiegowa robila
    sie nerwowa wiec ZAWSZE MUSIALEM sie rozliczyc.

    W kazdym miesiacu biore sporo zaliczek i oddaje sporo faktur wiec za
    cholere nie pamietam co bylo 7 miesiecy temu, pamietam tylko ze sie
    rozliczalem ;) bo inaczej bym nie dostal nowych zaliczek.

    Co zrobic z tym problemem ? jezdzic i szukac duplikatow po calym
    wojewodztwie ? czy to problem pracodawcy ze mu sie fv gdzies zgubily ?

    I jak sie to ma do swiadectwa pracy ( czy jak sie tan papier nazywa
    ktory dostane na koniec) bo nie mam czasu jezdzic i szukac faktur bo
    musze zaczynac nowa prace ;)

    Pozdrawiam.

    --
    Mateusz Pronobis

  • 2. Data: 2007-10-29 19:41:01
    Temat: Re: nie rozliczona zaliczka i wypowiedzenie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:fg58dd$a0v$1@nemesis.news.tpi.pl Mateusz Pronobis
    <a...@s...fghjkl.pl> pisze:

    > I jak sie to ma do swiadectwa pracy ( czy jak sie tan papier nazywa ktory
    > dostane na koniec)
    Nijak. Swiadectwo pracy masz dostac bez wzgledu na cokolwiek najpózniej w
    dniu rozwiazania umowy (chyba, ze jestes nieosiagalny, to wtedy pójdzie
    poczta w terminie chyba max. 7 dni).

    > bo nie mam czasu jezdzic i szukac faktur bo musze zaczynac nowa prace ;)
    Pracodawca bdzie mógl dochodzic swoich roszczen ale bedzie musial udowodnic
    ich zasadnosc.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-10-29 20:35:59
    Od: Mateusz Pronobis <a...@s...fghjkl.pl>

    Jotte wrote:
> [...]
    > pójdzie poczta w terminie chyba max. 7 dni).

    > Pracodawca bdzie mógl dochodzic swoich roszczen ale bedzie musial

    Dzieki za info :)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 4. Data: 2007-10-29 22:19:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 29 Oct 2007 19:17:03 +0100, Mateusz Pronobis
    <a...@s...fghjkl.pl> wrote:

    >Co zrobic z tym problemem ? jezdzic i szukac duplikatow po calym
    >wojewodztwie ? czy to problem pracodawcy ze mu sie fv gdzies zgubily ?

    Zaraz, to jak normalnie rozliczałes zalczkę?
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356