PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysokosc swiadczenia rehabilitacyjnego

  • 1. Data: 2007-10-30 14:53:36
    Temat: wysokosc swiadczenia rehabilitacyjnego
    Od: "malarz2007" <m...@o...eu>

    Bardzo prosze o pomoc.
    Sytuacja przedstawia sie nastepujaco :
    uleglem wypadkowi w pracy.
    Na jego skutek przebywalem na zwolnieniu chorobowym 182 dni, nastepnie ZUS
    przyznal mi swiadczenie rehabilitacyjne na okres 3 miesiecy, po tym okresie
    znow na okres 5 miesiecy.
    Po uplywie 182 dni zwolnienia chorobowego oraz 3 miesiecy swiadczenia
    rehabilitacyjnego, w zwiazku z przedluzajaca sie niezdolnoscia do pracy,
    pracodawca zwolnil mnie bez okresu wypowiedzenia.
    Jego prawo.
    Nurtuje mnie tylko pytanie, jaka - po ustaniu stosunku pracy - w trakcie
    swiadczenia rehabilitacyjnego bedzie jego podstawa ?
    Czy jest to srednia zarobkow z ostatnich 12 miesiecy przed choroba, czy tez
    jakas srednia krajowa ?

    Z gory dziekuje

    malarz