PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1 dzien w miesiacu na zwolnieniu - jakie wynagrodzenie?

  • 1. Data: 2007-10-29 20:03:53
    Temat: 1 dzien w miesiacu na zwolnieniu - jakie wynagrodzenie?
    Od: " alberto" <h...@W...gazeta.pl>

    Zalozmy, że na zwolnieniu jestem od 31 pazdziernika do 4 listopada ( czyli 1
    dzień w październiku i 4 dni w listpadzie).
    Jak naliczane jest wynagrodzenie chorobowe za miesiąc pazdziernik?
    W pracy byłem 30 dni i 1 dzień nie byłem. Czy zwolnienie chorobowe jest w
    ogole wyliczane czy tez dostane może normalne wynagrodzenie za pazdziernik tak
    jakbym w ogole nie chorowal( skoro jest liczone, ze w miesiacu pracuje sie 30
    dni)?

  • 2. Data: 2007-10-29 20:25:11
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik " alberto" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogole wyliczane czy tez dostane może normalne wynagrodzenie za
    > pazdziernik tak jakbym w ogole nie chorowal( skoro jest liczone, ze w

    Wynagrodzenie chorobowe jest liczone jako 80% z 12 ostatnich miesięcy
    przez niezdolnością czyli październik 2006-wrzesień 2007. (o ile
    regulamin wynagradzania w twojej firmie nie stanowi niczego innego - np.
    100%).
    Normalne wynagrodzenie za te 30 przepracowanych dni = podstawa -
    (podstawa/30)*1 (dzień)
    czyli np. bierzesz 3000 brutto, to za jeden dzień zwolnienia odejmą ci
    3000/30=100 zł, czyli normalnych poborów otrzymasz 2700 plus
    wynagrodzenie chorobowe za ten jeden dzień.

    To tak w skrócie.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2007-10-30 08:24:57
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Nikiel ;-) pisze:

    > czyli np. bierzesz 3000 brutto, to za jeden dzień zwolnienia odejmą ci
    > 3000/30=100 zł, czyli normalnych poborów otrzymasz 2700 plus
    > wynagrodzenie chorobowe za ten jeden dzień.

    A nie 2900?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz