PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki wdrożeniowców w Polsce

  • 1. Data: 2004-09-28 16:58:19
    Temat: Zarobki wdrożeniowców w Polsce
    Od: "Zdmad" <z...@g...pl>

    Witam,

    Chciałbym się dowiedzieć jakie są zarobki wdrożeniowców systemów CRM/ERP w
    naszym kraju?
    Chodzi mi raczej o mniej doświadczonych pracowników - tak powiedzmy z góra
    1-rocznym stażem po studiach. Za wszelkie uwagi wielkie dzięki!

  • 2. Data: 2004-09-29 17:05:06
    Temat: Re: Zarobki wdrożeniowców w Polsce
    Od: Stokrotka <d...@2...pl>

    Użytkownik Zdmad napisał:
> [...]
    > Chodzi mi raczej o mniej doświadczonych pracowników - tak powiedzmy z góra
    > 1-rocznym stażem po studiach. Za wszelkie uwagi wielkie dzięki!

    1800 podstawa plus premia z wypracowanych godzin

    Stokrotka

  • 3. Data: 2004-09-29 19:29:46
    Od: "Zdmad" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości

    > 1800 podstawa plus premia z wypracowanych godzin

    Mozesz to rozwinac? Jak liczy sie ta premia? No i ile mozna max. wyciagnac
    bez wypruwania z siebie flakow? ;)
    O jakim rejonie kraju mowisz? Czy jest to jakas duza firma?

  • 4. Data: 2004-09-30 17:23:45
    Od: Stokrotka <d...@2...pl>

    Użytkownik Zdmad napisał:
> [...]
    > bez wypruwania z siebie flakow? ;)
    > O jakim rejonie kraju mowisz? Czy jest to jakas duza firma?

    masz jakis prog godzin, od ktorego zaczyna sie naliczac premia. Tak
    naprawde to zalezy od Ciebie, ale powiedzmy ze przecietnie limit godzin
    miesci sie miedzy 48 - 160. A gdzie, w W-wie. Rozmiar firmy chyba nie ma
    wplywu

    Stokrotka