PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek po zakończeniu DG i umowy o pracę jednocześnie

  • 1. Data: 2003-03-04 08:09:48
    Temat: zasiłek po zakończeniu DG i umowy o pracę jednocześnie
    Od: "Darek W" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem.
    Pracuję na umowie o pracę. Ale niestety chyba już niedługo. Mam też
    zarejestrowaną DG na siebie. Czy po zakończeniu mojej pracy - wypowiedzenie
    od pracodawcy i automatycznym zamknięciu mojej DG będzie mi przysługiwał
    zasiłek dla bezrobotnych ?

    dzięki, pozdrawiam
    Darek W.

  • 2. Data: 2003-03-04 11:02:18
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    pod warunkiem ze przepracowales w ciagu ostatnich 18 miesiecy 365 dni i ze p
    odstawa wymiaru skaldki na ubezieczenie spoleczne wynosila przynajmniej najn
    izsza krajowa. po szczegoly warto uda sie z odpowiednimi dokumentami do wlas
    ciwego urzedu pray luz poszperac w ustawie o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu
    bezrobociu ostatnie zmiany dz.u. 6 poz 65 z 2003 roku obowiazujace od 6 lute
    go 2003 (chyba)

    tomek

  • 3. Data: 2003-03-04 12:14:35
    Od: "Darek W" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przeciwdzialaniu
    > bezrobociu ostatnie zmiany dz.u. 6 poz 65 z 2003 roku obowiazujace od 6

    dzięki