PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzienie - wiele pytań

  • 1. Data: 2003-03-03 20:35:55
    Temat: Wypowiedzienie - wiele pytań
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    Pracuje jako pielęgniarka w gabinecie lekarza poz, który miał podpisany
    kontrakt na świadczenie usług medycznych z kasą chorych która początkowa
    zwiadomiła lekarza że rozwiązuje umowę. Moja umowa na pracę u tego lekarza
    była na czas nieokreślony. Dostałam wypowiedzenie umowy o pracę: Przyczyną
    wypowiedzenia
    umowy o pracę jest wypowiedzenie umowy przez kasę chorych.
    1. Czy takie wypowiedzenie jest zgodne z prawem?
    2. Jak będzie wyglądala sytuacja jak lekarz będzie miał nadal podpisany
    kontrakt z kasą na udzielanie świadczeń zdrowotnych? (Gdyż mi się wydaję że
    wypowiedzenie będzei bezpodstawne - gdyż w warunkach wypowiedzenia jest w
    tym momenie stwierdzenie nie zgodne z stanem faktycznym - obecnym)
    3. Czy przysługuje mi odprawa - "niby" nastepuje likwidacja zakładu pracy
    (nadal zakład funkcjonuje) - czyli z przyczyn ekonomicznych?
    4. Czy kolejne umowy z tym lekarzem mogą być na czas określony - biorąc pod
    uwagę pyt.2

  • 2. Data: 2003-03-12 19:29:01
    Temat: Re: Wypowiedzienie - wiele pytań
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > wypowiedzenia
    > umowy o pracę jest wypowiedzenie umowy przez kasę chorych.
    > 1. Czy takie wypowiedzenie jest zgodne z prawem?

    Podano przyczynę wypowiedzenia i to jest dobrze

> [...]
    > wypowiedzenie będzei bezpodstawne - gdyż w warunkach wypowiedzenia jest w
    > tym momenie stwierdzenie nie zgodne z stanem faktycznym - obecnym)
    Jak będzie chciał z Tobą współprcować to Twoje i swoje wypowiedzenie zniszczy
    na Twoich oczach i po musztardzie i nie ma sprawy.

    Jeżeli nie likwiduje zakładu pracy to obowiązuje poniższa ustawa
    Ustawa z 28 grudnia 1989 r. o szczególnych zasadach rozwiązywania z
    pracownikami stosunków pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy

    Pozdrawiam.