PracaGrupypl.praca.dyskusje › student-zus

  • 1. Data: 2003-05-09 15:42:43
    Temat: student-zus
    Od: "Mariusz" <c...@g...pl>

    Nie wiem mzoe już ktoś sie o to pytał jak tak to pzrepraszam
    Czy pracodawca zatrudnmiającego studenta studiów dziennych płacu Zus na
    niego? czy to jest uzaleznione od formy zatrudnienia/
    często potrzeba ludzi do strózowania zazwyczaj emerytów i rencistów? i
    dlatego sie pytam czy wówczas pracodawca musi płacić zus za zatrudnienie
    studenta
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedź
    Mariusz Czurejno
    c...@g...pl

  • 2. Data: 2003-05-09 15:44:43
    Temat: Re: student-zus
    Od: "Mariusz" <c...@g...pl>

    przepraszam za błędy

  • 3. Data: 2003-05-09 17:03:13
    Od: "harv" <m...@o...pl>

    | Czy pracodawca zatrudnmiającego studenta studiów dziennych płacu Zus na
    | niego? czy to jest uzaleznione od formy zatrudnienia/

    kiedys sie tez dowiadywalem i to jest w ten sposob:
    student zatrudniony na umowe zlecenie - pracodawca nie placi zusu
    umowe o prace - pracodawca juz musi placic zus
    dzialalnosc gospodarcza - jeze student nie jest nigdzie zatrudniony na umowe
    o prace to tez musi placic zus

    pozdrowki,
    harv

  • 4. Data: 2003-05-09 17:57:02
    Od: "Przemek Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>

    Umowa o dzielo - oprocz podatku nie placisz nic - wlasnie dzisiaj szukalem
    na temat informacje - i nie wazne czy student czy juz ponad 26 lat na karku

    pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2003-05-10 09:33:23
    Temat: Odp: student-zus
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    Użytkownik harv <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9gmq2$ku1$...@k...task.gda.pl...

> [...]
    > umowe o prace - pracodawca juz musi placic zus
    > dzialalnosc gospodarcza - jeze student nie jest nigdzie zatrudniony na

    ja tam pracowałem nie raz i nie dwa na umowe zlecenie i nikt za mnie z tego
    co wiem ZUSu nie płacił!!

  • 6. Data: 2003-05-10 09:33:50
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    > ja tam pracowałem nie raz i nie dwa na umowe zlecenie i nikt za mnie z
    tego
    > co wiem ZUSu nie płacił!!

    aha........jestem studentem