PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy PH z branzy reklamowej może się przekwalifikować?

  • 1. Data: 2003-05-09 12:58:49
    Temat: Czy PH z branzy reklamowej może się przekwalifikować?
    Od: "Sebastian_M" <l...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich
    Pracuje w "reklamie" od dawna jako PH ( różnie się to nazywało:specjalista
    ds.reklamy, specjalista ds. marketingu itd.itp)w każdym razie zastanawiałem
    się nad zmianą branży, to znaczy na FMCG lub HORECA.
    Sprzedawałem i sprzedaje i będe sprzedawał :-), i wiem że jesli ktoś
    potrafi ( a ja potrafię) to można sprzedawać wszystko.
    Jednak jesli ogłoszenie o prace brzmi "z doświadczeniem w FMCG" to wieim że
    moja apliakcja odpada ponieważ nie posiadam takowego.

    Czy ktoś ma doświadczenie w zmianie branży jako PH?

    Towarzysz Lulek - sprzedam wszystko:)