PracaGrupypl.praca.dyskusjesmieszne czy zalosne? › Odp: smieszne czy zalosne?
    From: "Mystery Me" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: smieszne czy zalosne?
    Date: Thu, 6 Feb 2003 10:46:51 +0100

    Z calym szacunkiem. Nie potepiam go za to ze przyszedl osobiscie.
    Przeczytaj post jeszcze raz. Chodzi mi o zupelny brak swiadomosci w zakresie
    zasad poszukiwania pracy... chociazby tego ze nie moge oceniac jego
    kompetencji tylo na postawie strony internetowej jego firmy.
    Co dzien zjawia sie tu kilku poszukujacych pracy, przynosza cv, chca sie
    dowiedziec o aktualnych ofertach, pytaja jakie sa szanse na znalezienie
    pracy, co sie stanie z ich CV itp itd. I to jest zrozumiale.
    Jednak postawa tego Pana nie sugerowala ze przyszedl osobiscie bo tak
    wypadalo... Przyszedl bo czul sie lepszy, a w swojej ignorancji i arogancji
    nie dal sobie wytlumaczyc mimo moich szczerych checi ze niestety nikogo nie
    moge faworyzowac nawet kandydatow ktorzy starali sie kiedys o posade
    radnego :))))

    Mirage

    Użytkownik Pawel A. <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1t7op$vtv$...@s...cyf-kr.edu.pl...