PracaGrupypl.praca.dyskusjesmieszne czy zalosne? › Re: smieszne czy zalosne?
  • Data: 2003-02-06 08:51:15
    Temat: Re: smieszne czy zalosne?
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mystery Me" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b1r88h$ob9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zdarzenie mialo miejsce wczoraj.
    > A dlaczego przejaw desperacji? Bo gdy ma sie pod reka e-mail osobista
    wizyta
    > jest strata czasu, zwlaszcza ze i tak nie podjedziesz z marszu do rozmowy
    > kwalifikacyjnej (albo przynajmniej nadzwyczaj rzadko).

    Z całym szacunkiem, ale jak na HRowca to nie wykazałaś się w tym przypadku
    zbyt duża znajomością psychologii.
    Gość był około 40, a wiele osób w tym wieku uważa, że ważne sprawy powinno
    się załatwiać osobiście -wspomniał już o tym GL. I nie ma to nic wspólnego
    z desperacją czy przekonaniem, że z marszu
    "oczaruje się" potencjalnego pracodawcę. Ci ludzie po prostu uważają, że tak
    wypada. Do tego dochodzi nieufność do e-maila czy faksu -
    np.pięćdziesięcioparoletni facet pracujący w tym samym pokoju co ja,
    ok.godziny po wysłaniu każdego - nawet najbłahszego e-mailu, dzwoni do
    adresata z pytaniem czy doszło...

    Pozdrawiam
    Paweł