PracaGrupypl.praca.dyskusjesmieszne czy zalosne? › Re: smieszne czy zalosne?
  • Data: 2003-02-07 00:00:45
    Temat: Re: smieszne czy zalosne?
    Od: DToczynski <D...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Feb 2003 12:21:41 +0100, "Asia Kubiak" <a...@b...pl> wrote:

    >Użytkownik "GL" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    >OK. Ale czy jesli delikwent idzie szukac pracy bez ogloszenia, ale na
    >zasadzie "ludzie, mam super pomysl, zarobicie na tym, zatrudnijcie mnie" to
    >nie lepiej sie wtedy pofatygowac osobiscie?

    RACZEJ nie sprzedasz żadnego pomysłu w 5 minut.

    Musisz mieć wielkie szczęście, żeby trafić na kogokolwiek decyzyjnego
    kto Cie wyslucha.

    Nie poswieci ci wiecej jak 3 minuty.

    Jak oczarujesz sekretarke/listonosza i bedziesz wiedzal kogo lapac, a
    potem czlowieka na korytarzu/w kiblu (przy pisuarze/w kabinie obok?) /
    w palarni w koncu zlapiesz - masz max 2,5 min.

    - jak w tym czasie nie przekonasz, ze warto z Toba gadac - jestes
    spalony...

    Powodzenia.

    P.S. A super pomysł jak jest super to trzeba szukać partnerów, a nie
    pracodawców. A za partnerami nie ganiasz, tylko ich przekonujesz, że
    warto się spotkać i porozmawiać...