PracaGrupypl.praca.dyskusjesmieszne czy zalosne? › Odp: smieszne czy zalosne?
  • Data: 2003-02-06 11:13:22
    Temat: Odp: smieszne czy zalosne?
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Coz co jest obiawem desperacji a co nie... Okreslenie tego zawsze bedzie
    dosc subiektywne.
    W kazdym razie dla mnie kandydat ktory fatyguje sie osobiscie do doradztwa
    zamiast korzystac z maila czy poczty tradycyjnej JEST desperatem bo traci
    czas na dotarcie do firmy, poszukanie odpowiedniej osoby i to wszytko po to
    aby uslyszec ze ma zlozyc cv lub ze wiecej informacji o stanowisku moze
    otrzymac podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
    Osobiscie zawsze staram sie wytlumaczyc takim kandydatom ze na prawde nie ma
    sensu przychodzic osobiscie, ze to dla nich strata czasu i niczego w ten
    sposob nie osiagna niestety, bo w obecnej chwili w zaden sposob nie jestem w
    stanie im pomoc.

    Mirage

    Użytkownik Pawel A. <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1tere$2ra$...@s...cyf-kr.edu.pl...