PracaGrupypl.praca.dyskusjesmieszne czy zalosne? › Re: smieszne czy zalosne?
  • Data: 2003-02-06 10:52:08
    Temat: Re: smieszne czy zalosne?
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mystery Me" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b1tarf$670$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Z calym szacunkiem. Nie potepiam go za to ze przyszedl osobiscie.
    > Przeczytaj post jeszcze raz. Chodzi mi o zupelny brak swiadomosci w
    zakresie
    > zasad poszukiwania pracy...

    Ja też wcale nawet nie próbuje bronić tego jegomościa, jednak w Twoim
    pierwszym poście było wyaźnie napisane:

    "Do drzwi puka na oko kolejny zblakany kandydat ktory zamiast wyslac swoje
    Cv
    mailem, poczta, faxem ... jest na tyle zdesperowany iz sam, osobiscie
    przychodzi zapytac sie o jedno z ogloszen."

    Sens tego zdania jest jasny - kandydat przyszedł osobiście to znaczy, że
    jest zdesperowany.
    Pozdrawiam
    Paweł