PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedzialnosc pracownicza? › Odp: odpowiedzialnosc pracownicza?
  • Data: 2004-08-22 18:24:16
    Temat: Odp: odpowiedzialnosc pracownicza?
    Od: "Piotr" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz ja nie boje się, ze ktoś każe mi za coś odpowiadać ale mam
    odpowiadać
    w 100% za towar który nie jest prawidłowo zabezpieczony przez pracodawcę np

    wydaje mi się że z prawnego punktu widzenia to niezła przesłanka do
    zwolnienia się z odpowiedzialności materialnej. Niezły przykład łamania
    obowiązków pracodawcy bo to w gruncie rzeczy na nim a nie na tobie spoczywa
    zabezpieczenie towaru - masz być sprzedawcą a nie ochroniarzem jego mienia:)

    Jak pracownik któremu ukradli pieniądze
    poprosił o odtworzenie kasety z nagraniem to pracodawca odmówił

    Ja bym w tym miejscu poszedł już z tym na policję a w razie odmowy
    pracodawcy do sądu. Dziwię się w ogóle że odmówił bo to w sumie w jego
    interesie leży odzyskanie tych pieniędzy. Wyjaśnienie może być proste bo
    spotkałem się już z czymś takim w instytucjach monitorowanych całodobowo.
    Jest odtwarzacz, jest 7 kaset na każdy dzień tygodnia i są leniwi ludzie
    którym nie chce się zmieniać kaset w każdy dzień tygodnia. Ja jako
    najmłodszy robiłem to codziennie ale zauważyłem że w czasie mojej
    nieobecności kaseta z poniedziałku nagrywała cały tydzień bez przerwy - po
    paru tygodniach takiej jazdy wiadomo że nic z tej kasety już się nie
    obejrzy. Sokro więc jak twierdzisz zabezpieczenia w tym sklepie to lipa to
    może i monitoring tak naprawdę nie istnieje - inaczej nie pojmuję dlaczego
    pracodawca któremu skradziono pieniądze woli kolaborować ze złodziejem:
    Pozdrawiam

    Piotr