PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedzialnosc pracownicza? › Odp: odpowiedzialnosc pracownicza?
  • Data: 2004-08-22 18:14:21
    Temat: Odp: odpowiedzialnosc pracownicza?
    Od: "Piotr" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem że się nie boisz to podobnie jak ja chciałem ci tylko powiedzieć
    co zresztą wynika również z twojego posta że tak naprawdę osoba
    odpowiedzialna materialnie jest w beznadziejnej sytuacji.
    Pracowałem w firmie w której kierownik wolał spisywać towar na straty niż go
    przeceniać - chodziło o spożywkę więc wiadomo czas nagli, jego lenistwo,
    brak organizacji, koleżeństwo od butelki i wiele innych działań
    niedopowiedzilnych osób na które nie miałem wpływu jako osoba najmłodsza
    sprawiły że przez te lata pracy więcej remanentów kończyło się szokiem niż
    powodzeniem. Zarabiałem 800 brutto + premia a po potrącaniu
    odpowiedzialności czasami wyciągałem 600 albo 590 na rękę co przy pracy po
    10 godzin dziennie jest wyzyskiem no ale cóż trza było stawać na głowie i
    studia sponsorować....szkoda tylko że teraz jako już absolwent wyższej
    uczelni pozostaję bez pracy.

    Pozdrawiam
    Piotr