PracaGrupypl.praca.dyskusjelojajka i weksel › Odp: lojajka i weksel
    From: "Herman" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: lojajka i weksel
    Date: Sat, 22 Nov 2003 10:36:05 +0100

    Użytkownik Teq <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bpm4ln$p72$...@o...futuro.pl...
    > PS. Na pewno lepsza taka praca niz zadna i kolejne miesiace szukania, ale
    > ten weksel to moim zdaniem calkowita dyskwalifikacja pracodawcy.

    Nie wiem czemu tak mowiesz, ja w swojej "karierze" zawodowej pracowalem w
    duzej firmie handlowej i w momencie przyjmowania sie do tej pracy musialem
    podpisac weksel na 30000 zl - do tego 2 poreczycieli. Bylo to stanowsiko
    asystenta szefa oddzialu na ktorym odpowiadalem m.in. za kase - w odbre
    wakacyjne wekendy stan kasy byl zdecydowanie wiekszy niz to zabezpieczenie.
    Na poczatku tez bylem oburzony i zdegustowany tym wekslem i obawialem sie co
    moze z tym wekslem byc i na jakich zasach moga postawic go w stan
    wymagalnosci. No ale przepracowalem w firmi 1,5 roku i nic.. zreszta w calej
    firmie (ponad 20 oddzialow w kraju) nie bylo przypadku kozystania z tego
    zabezpieczenia. Dodam jeszcze ze moj przelozony w oddziale podpisywal weksel
    na 50000 zl, a kazdy ze sprzedawcow na 5000... Normalna procedura.
    Wiec to czy warto sie zatrudnic w firmie i podpisac weksel, uzaleznialbym od
    wiarygodnosci pracodawcy i zakresu odpowiedzialnosci - czy zeczywiscie jest
    on taki ze wymaga az zabezpieczenia wekslem...

    pozdrawiam

    Herman