PracaGrupypl.praca.dyskusje › juz mi rece opadaja...

  • 21. Data: 2003-06-13 08:37:20
    Temat: Re: juz mi rece opadaja...
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-06-12 19:46, Bartek Mika wrote:

    > To znaczy, że:
    > umiem uruchomic, zalogowac sie, zainst.aplikacje, skonfigurowac poczte,
    > internet, dodac uzytkownika, nadac prawa, edytowac plik, zakladac je,
    > wlaczac konsole, itp sprawy...Ale to przeciez kazdy pewnie umie:)

    No to niestety nie umiesz Linux'a, lepiej wpisz sopbie podstawowe
    wiadomosci z tego systemu, bedziesz wtedy bezpieczny ;)

    --
    pozdrawiam
    Karolina Budzyńska

  • 22. Data: 2003-06-13 08:45:23
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > No dobra. Nie jestem zadna pani Halinka, co otworzy plik w Wordzie napisze
    > text i koniec. Nie kazdy potrafi tworzyc warstwy w Photoshopie, nakladac
    > maski, wycinac, pozniej wkleic to do AfterEffects, dodac kilka efektow video
    > i zapisac jako html a w obiekcie animacja flashowa. Ja to umiem. I co z
    > tego.

    ano to, ze owe umiejetnosci to sa nadal na poziomie operatora programu
    photoshop, aftereffects oraz flasha.

    bez urazy, ale to naprawde nie jest nic skomplikowanego.
    o poziomie profesjonalizmu grafika swiadczy produkt koncowy i
    terminowe wywiazanie sie z umowy. i to wlasnie na tym powinenesc sie
    skupic, jesli chcesz zareklamowac pracodawcy swoja osobe na stanowisko
    grafika.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 23. Data: 2003-06-15 08:21:53
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Ślizgacz" <s...@o...pl> wrote in message
    > A ja szukam juz 2 lata i co..............????????????
    > Slizgacz

    Ja szukalam ponad rok... A teraz mam dwie oferty pracy na raz i nie za
    bardzo moge sie zdecydowac... Obie w branzy...

    Jedyny minus, to ten, ze wymagaja przeprowadzki do innego miasta :)

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 24. Data: 2003-06-15 08:46:41
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "FX" <f...@p...onet.pl> wrote in message news:bcaimn$3lq$1@news.onet.pl...
    > komputerze,
    >
    > I w tym "wiele" jest problem.
    >
    > Teraz sie liczy bycie najlepszym w waskiej specjalizacji.
    > Czas komputerowych "zlotych raczek" juz sie dawna skonczyl.
    >
    > Ja wlasnie jestem w trakcie robienia takiej wlasnie, waskiej
    > specjalizacji. Zauwazylem ze moje wyksztalcenie oraz wiedza
    > byla zbyt ogolna. Obecnie sam prowadze rekrutacje i widze,
    > ze ludzi o bardzo ogolnej wiedzy jest wielu i nic ich nie wyroznia.

    Problem w tym, ze wiekszosc pracodawcow szuka wlasnie takiej osoby dobrej we
    wszystkim. Ja mam dosc waska specjalizacje, pisze w jednym jezyku bardzo
    dobrze oraz znam kilka innych na poziomie srednim/dobrym. Mam wiedze z
    roznych dziedzin, w kazdej chwili moge usiasc i zaczac ja rozszerzac.

    Szukalam pracy grubo ponad rok. Wiem, ze u mnie jeszcze w gre wchodzi
    kwestia plci ('kobieta programista??'). Teraz mam oferty pracy, i zdarza
    sie, ze to mnie szukaja zleceniodawcy a nie odwrotnie. Jednak, jak patrze na
    oferty pracy, to wciaz szuka sie ludzi od wszystkiego, bo taniej zatrudnic
    osobe, ktora bedzie pisac aplikacje, administrowac serwerami, klasc siec
    itp...

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 25. Data: 2003-06-15 11:26:53
    Od: "aikia i robert" <d...@g...pl>

    to jak masz dwie oferty to moze odstapisz jedna??? bo ja nie moge znalesc, a
    chetnie bym sie przeniosla do innego miasta

    pozdr
    aikia

  • 26. Data: 2003-07-01 16:03:34
    Temat: Odp: juz mi rece opadaja...
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Ja umiem wiecej od Ciebie i w ochronie pracuje ;)

    Użytkownik tomy <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc75t8$o5b$...@n...onet.pl...

  • 27. Data: 2003-07-01 16:49:21
    Od: "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl>

    > Ja umiem wiecej od Ciebie i w ochronie pracuje ;)

    dobre:))

  • 28. Data: 2003-07-03 12:51:05
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Bartek Mika <S...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bdse43$am8$...@a...news.tpi.pl...

    > dobre:))

    dobre, ale prawdziwe nestety ;)
    Pozdr.
    Andrzej.

  • 29. Data: 2003-07-04 21:54:54
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Andrzej Olszewski <d...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:be18qq$lvp$...@a...news.tpi.pl...

    > Użytkownik Bartek Mika <S...@p...onet.pl> w wiadomości do
> [...]
    prawdziwe do dzisiaj ;)
    Juz nawet w ochronie nie pracuje, bo jak powiedzial moj dowodca
    zmiany, ze jaki to ja dziwny jestem, bo nie potrafie
    otworzyc dzwi. Bo tam byl taki grzybek maly ktorego nie zauwazylem.
    Widzicie jakie to zabawne, potrafie postawic serwer linuxa ze wszystkim,
    a zostaje zwolniony bo dzwi sie nie nauczylem otwierac ;)
    Pozdr.