PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student - z doswiadczeniem poszukuje...

  • 1. Data: 2003-06-11 10:18:20
    Temat: Student - z doswiadczeniem poszukuje...
    Od: a...@o...pl

    Posiadam doswiadczenie w pracy z drukarniami;

    Koncze aktualnie poligraficzne studium - posiadam uprawnienia red. tech.

    Szukam...

    - wydawnictwa, drukarni, agencji reklamowej zainteresowanej wspolpraca przy
    pracach jakie moglbym wykonac w domu na umowe zlecenie - dostep do internetu,
    pakiet programow do skladu, monatrzu publikacji, projektownia prostych stron
    www;

    email: a...@o...pl
    Wroclaw

  • 2. Data: 2003-06-11 20:49:41
    Temat: Re: Student - z doswiadczeniem poszukuje...
    Od: "root" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    | Posiadam doswiadczenie w pracy z drukarniami;
    |
    | Koncze aktualnie poligraficzne studium - posiadam uprawnienia

    A nas to za przeproszeniem guzik obchodzi.
    NTG! NTG! NTG! NTG! NTG!

    Ile razy trzeba to powtórzyć żeby to dotarło.

    Czy ja, chociaż szukam pracy, kiedykolwiek wrzuciłem
    tu swoje oferty? Myślcie ludzie, to nie boli.

    root

  • 3. Data: 2003-06-12 04:50:41
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    No właśnie Panie root - od tego myślenia o tym która grupa jest po co to
    chyba już ci czasu nie starcza na to szukanie pracy.
    Pozatym można do ludzi trochę grzeczniej i bez ironicznych komentarzy. Nie
    jesteś tu człowieku wodzem a jeśli tak myślisz to odłącz się od swojej
    przepoconej myszki i spróbuj szczęścia w życiu. Wtedy zobaczysz jak wesoło
    będzie wszystkim na około....

    Z pogardą,
    TZ

  • 4. Data: 2003-07-01 16:05:02
    Temat: Odp: Student - z doswiadczeniem poszukuje...
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    jak ktos nie potrafi czytac tematu grupy, to niby czemu mu ironicznie nie
    odpowiedziec ?

    Użytkownik tomy <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc90u4$p9u$...@n...onet.pl...