PracaGrupypl.praca.dyskusje › juz mi rece opadaja...

  • 1. Data: 2003-06-11 11:33:51
    Temat: juz mi rece opadaja...
    Od: "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl>

    Oczywiscie wszystko dotyczy sie pracy, ktorej znalezc nie moge...Na razie
    minelo ponad 2 miesiace odkad szukam i nic. Bylo kilka rozmow ale nic poza
    tym. Nie dojsc ze mieszkam w 50tys.miescie to staram sie znalezc prace w
    Warszawie to jeszcze nie moge...
    Kiedy w koncu bede pracowal? Kurcze umiem robic wiele rzeczy na komputerze,
    sam sie tego ucze, ciagle probuje czegos nowego...

    Poczekam jeszcze...Ale moze ktos szuka grafika, informatyka, fotografa....?

    Pozdrawiam

    Bartek
    www.bartmika.com

    ps. CV wysle zainteresowanym:)

  • 2. Data: 2003-06-11 11:41:08
    Temat: Re: juz mi rece opadaja...
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl> wrote in

    > Oczywiscie wszystko dotyczy sie pracy, ktorej znalezc nie moge...Na
    > razie minelo ponad 2 miesiace odkad szukam i nic.

    Bartek, 2 miesiace to jest naprawde nic...

    > Bylo kilka rozmow
    > ale nic poza tym. Nie dojsc ze mieszkam w 50tys.miescie to staram sie
    > znalezc prace w Warszawie to jeszcze nie moge...

    Zdziwilbys sie ile nieraz czasu szukaja tu pracy osoby z solidnym doswiadczeniem
    zawodowym i przyzwoitymi papierami...

    > Kiedy w koncu bede pracowal? Kurcze umiem robic wiele rzeczy na
    > komputerze, sam sie tego ucze, ciagle probuje czegos nowego...

    Jedyne co moge powiedziec to ..."cierpliwosci".

    > Poczekam jeszcze...Ale moze ktos szuka grafika, informatyka,
    > fotografa....?

    Poczekaj - chyba nie masz innego wyjscia ...a moze zawez sie w jakiejs ulubionej
    specjalizacji ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-06-11 11:44:29
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    > Poczekaj - chyba nie masz innego wyjscia ...a moze zawez sie w jakiejs
    ulubionej
    > specjalizacji ?

    Zawęź? Jak teraz na dzień dobry masz w wymaganiach listę wszystkiego, co
    tylko pracodawca jest w stanie wymyślić?

  • 4. Data: 2003-06-11 11:50:54
    Od: "astopies" <a...@g...pl>

    stary ja już z rok szukam i nic
    i co mam powiedzieć?
    chociaż to pewnie żadne pocieszenie dla ciebie
    Użytkownik "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bc745d$p6i$2@nemesis.news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-06-11 12:03:19
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    tak to bywa, cholera
    TZ

  • 6. Data: 2003-06-11 12:16:49
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    > Bartek
    > www.bartmika.com

    Podobaja mi sie te fotki. Jak Twoje to niezle oko.

  • 7. Data: 2003-06-11 12:39:36
    Od: "Aga" <a...@S...wp.pl>

    ja najpierw nie na temat, ale zauwazylam wlasnie, ze urodzilismy sie tego
    samego dnia :) A co do tych opadajacych rak, to poszukaj moze wsrod
    dotychczasowych kontaktow: Z Twojego portfolio wynika, ze masz mniej lub
    bardziej stale kontakty w tej branzy, wiec powinno byc nieco latwiej. A
    grafikow teraz szukaja ciagle, wystarczy otworzyc warszawski dodatek "praca"
    GW.
    Aga

  • 8. Data: 2003-06-11 12:50:28
    Od: "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl>

    > ulubionej
    > >
    > Zawęź? Jak teraz na dzień dobry masz w wymaganiach listę wszystkiego, co
    > tylko pracodawca jest w stanie wymyślić?

    No wlasnie...Dlatego probuje swoich sil w kazdej aplikacji zeby ją choc
    troche poznac.

  • 9. Data: 2003-06-11 21:51:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Jun 2003 13:33:51 +0200, "Bartek Mika"
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Kurcze umiem robic wiele rzeczy na komputerze,
    Moze zbyt duzo ogolow, zbyt malo konkretow? Co konkretnie umiesz.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 10. Data: 2003-06-11 22:17:01
    Od: "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl>

    > Moze zbyt duzo ogolow, zbyt malo konkretow? Co konkretnie umiesz.

    Ok, oto konkrety:

    Systemy: Win98, XP, 2000, Linux...
    Aplikacje: Adobe Photoshop, Corel Draw, Corel PhotoPaint, 3DStudio, Adobe
    AfterEffects, Adobe InDesign (podstawy), PowerPoint, Macromedia Flash, MX,
    DreamWeaver.....
    Programowanie: HTML, CSS, ActionScript, Flash, (PHP, SQL - podstawy)

    + FTP, LAN, MAIL,

    nie wiem, chyba ze malo jeszcze umiem....