PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oświadczenie o niekaralności

  • 1. Data: 2003-06-11 12:15:28
    Temat: Oświadczenie o niekaralności
    Od: "Crackoos" <c...@p...fm>

    Cześć. Mam mały problem. W przyszłym miejscu pracy muszę złożyć oświadczenie
    o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo
    popełnione umyślnie. Niestety nie wiem jak ma takie oświadczenie wyglądać.
    Wiem, że powinno być tam coś takiego: "Ja niżej podpisany... syn...
    zamieszkały..." itd. Proszę o pomoc. Może ktoś już coś takiego pisał. Dodam,
    że nie chodzi tu o ZAŚWIADCZENIE z sądu cz też innych organów, bo wiem że
    takie też są wydawane, tylko o OŚWIADCZENIE, czyli moje własne oświadczenie,
    że jest ze mną wszystko w porządku :-)

    Z góry wielkie dzięki.
    --

    Crackoos
    Email: c...@p...fm

    POLECAM: http://www.multisearch.prv.pl/ - MultiSearch - Miniportal
    Wyszukiwawczy

  • 2. Data: 2003-06-11 12:19:56
    Temat: Re: Oświadczenie o niekaralności
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Crackoos,

    W Twoim liście datowanym 11 czerwca 2003 (14:15:28) można przeczytać:

    C> Cze?ć. Mam mały problem. W przyszłym miejscu pracy muszę złożyć o?wiadczenie
    C> o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralno?ci za przestępstwo
    C> popełnione umy?lnie. Niestety nie wiem jak ma takie o?wiadczenie wygl?dać.

    "Ja, niżej podpisany Jan Nowak legitymujący się dowodem osobistym WL15
    47 800 oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo popełnione
    umyślnie, korzystam z pełni praw publicznych i że wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji".
    Podpis (własnoręczny)

    Moze byc?

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Ooooooooh I need a dirty woman
    Ooooooooh I need a dirty girl"

  • 3. Data: 2003-06-11 12:38:36
    Od: "Irkanis" <i...@p...onet.pl>

    Ja podejmując pracę w szkole musiałam zwrócić się z prośbą do Sądu
    Rejonowego o wydanie stosownego zaświadczenia. Druki do pobrania w sądzie.
    Pozdr
    Irkanis

  • 4. Data: 2003-06-12 11:42:08
    Od: "Crackoos" <c...@p...fm>