PracaGrupypl.praca.dyskusjejuz mi rece opadaja... › Re: juz mi rece opadaja...
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: juz mi rece opadaja...
    Date: 13 Jun 2003 01:45:23 -0700

    "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    > No dobra. Nie jestem zadna pani Halinka, co otworzy plik w Wordzie napisze
    > text i koniec. Nie kazdy potrafi tworzyc warstwy w Photoshopie, nakladac
    > maski, wycinac, pozniej wkleic to do AfterEffects, dodac kilka efektow video
    > i zapisac jako html a w obiekcie animacja flashowa. Ja to umiem. I co z
    > tego.

    ano to, ze owe umiejetnosci to sa nadal na poziomie operatora programu
    photoshop, aftereffects oraz flasha.

    bez urazy, ale to naprawde nie jest nic skomplikowanego.
    o poziomie profesjonalizmu grafika swiadczy produkt koncowy i
    terminowe wywiazanie sie z umowy. i to wlasnie na tym powinenesc sie
    skupic, jesli chcesz zareklamowac pracodawcy swoja osobe na stanowisko
    grafika.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net