PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uczen LO i umowa o prace

  • 1. Data: 2003-06-11 10:50:46
    Temat: Uczen LO i umowa o prace
    Od: "ELGreg" <e...@o...pl>

    Mam oferte pracy na wakacje. Mam oczywiscie ukonczone 18 lat, ale nie mam
    pojecia o co chodzi z tymi umowami. Tzn. czy uczen LO moze legalnie pracowac
    bez zadnych konsekwencji? Bede wdzieczny za pomoc.

    Pozdrawiam ElGreg

  • 2. Data: 2003-06-11 11:21:28
    Temat: Re: Uczen LO i umowa o prace
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    ELGreg wrote:

    > Mam oferte pracy na wakacje. Mam oczywiscie ukonczone 18 lat, ale nie mam
    > pojecia o co chodzi z tymi umowami. Tzn. czy uczen LO moze legalnie
    > pracowac bez zadnych konsekwencji? Bede wdzieczny za pomoc.

    konsekwencji ?
    masz 18 lat wiec mozesz podejmowac prace jakakolwiek chcesz gdzie chcesz i
    jakkolwiek chcesz
    afaik to pracodawca ma ograniczony obowiazek zusu wobec uczniow... ale tu
    prosze o weryfikacje

    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2003-06-11 14:32:14
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | afaik to pracodawca ma ograniczony obowiazek zusu wobec uczniow... ale tu
    | prosze o weryfikacje

    Za dobrze by bylo - pelne skladki.

    Andrzej K.

  • 4. Data: 2003-06-11 14:40:26
    Od: "ELGreg" <e...@o...pl>

    Uzytkownik "jelen" <j...@j...prv.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > jakkolwiek chcesz
    > afaik to pracodawca ma ograniczony obowiazek zusu wobec uczniow... ale tu

    Zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o rozliczanie sie z urzedem skarbowym (Pity)
    :)
    Bede musial cos zrobic z tym zwiazanego nie?

    Pozdrawiam ElGreg.

  • 5. Data: 2003-06-11 14:57:36
    Od: "szopenik" <k...@N...gazeta.pl>

    Jeśli jest to Twoja pierwsza praca musisz iśc do Urzędu Skarbowego z
    wnioskiem o nadanie Ci numeru NIP. Czeka się na to trochę czasu, ale jest to
    niezbędne do płacenia podatku.

  • 6. Data: 2003-06-11 19:58:25
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    Oberfeldkurat wrote:

    > Za dobrze by bylo - pelne skladki.

    tak mi oulgach wspomniano w siedzibie samorzadu studenckiego

    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 7. Data: 2003-06-11 21:31:59
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | tak mi oulgach wspomniano w siedzibie samorzadu studenckiego

    Ulgi (zwrot kosztów wynagrodzen i skladek) sa przy zatrudnianiu absolwentów.

    Andrzej K.

  • 8. Data: 2003-06-13 10:34:56
    Od: s...@p...onet.pl

    witam
    Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie byłoby zawarcie z pracodawcą umowy cywilno
    prawnej np. umowę zlecenie. Pozdrawiam.