PracaGrupypl.praca.dyskusjeinflacja › Odp: inflacja
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: inflacja
    Date: Mon, 3 Feb 2003 09:32:02 +0100

    Użytkownik flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...gazeta.pl...

    >Niestety musze uznac, ze nikt nie zna odpowiedzi na pytanie, co sie
    >stanie gdy nie bedzie wydatkow rzadowych (w odniesieniu do rynku,
    >uczestnikow i poszczegolnych regionow kraju).

    Ja znam odpowiedź.
    Po prostu te same pieniądze będą wydane przez kogoś innego. Ale z tą
    różnicą, ze 100zł wydane przez ich właściciela przyniesie 120 zł korzyści,
    natomiast 100zł wydane przez Państwo przyniesie 80 zł korzyści.

    Ograniczenie redystrybucji pieniądza przez Państwo tylko może pomóc
    gospodarce.
    Państwo niestety zawsze utopi sporą część w błocie (ja już nawet nie mówię o
    celowych przekrętach,ale o zwykłej niegospodarności).

    Rafał