PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz w Wyborczej a ubior

  • 11. Data: 2003-07-01 16:42:52
    Temat: Re: Staz w Wyborczej a ubior
    Od: "artex" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Kaizen" <> Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 19:51:38 +0200,
    "artex"

    > Nie sądzisz, że ubiór w dużej mierze zależy od stanowiska - więc
    > pytając o to warto je podać.
    >
    > --
    stanowisko podal: stażysta patrz tytul posta. :)
    aj

  • 12. Data: 2003-07-01 17:50:06
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 1 Jul 2003 18:42:52 +0200, "artex"
    <k...@t...pl> zakodował:

    >stanowisko podal: stażysta patrz tytul posta. :)

    Tak, ale nie napisał, czy stażysta w dziale roznoszenia gazet,
    prawnym, marketingu, sprzedaży czy innym. Ja przyjąłem to pierwsze ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 13. Data: 2003-07-02 17:16:38
    Od: "artex" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Kaizen"
> [...]
    >
    > Tak, ale nie napisał, czy stażysta w dziale roznoszenia gazet,
    > prawnym, marketingu, sprzedaży czy innym. Ja przyjąłem to pierwsze ;)

    ale na jakiej podstawie przeciez w wyborczej nie ma dzilau roznoszenia gazet
    ?

  • 14. Data: 2003-07-03 06:54:10
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    artex wrote:
    > Użytkownik "Kaizen"

    > ale na jakiej podstawie przeciez w wyborczej nie ma dzilau roznoszenia gazet
    > ?

    noi tu sie mylisz :)
    ktos przeciez musi roznosic gazety :)

    m.

  • 15. Data: 2003-07-03 11:59:06
    Temat: Odp: Staz w Wyborczej a ubior
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
    isał:3...@4...com...
    > Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 18:55:25 +0200, "PIECIA"
    > <b...@g...pl> zakodował:

    > Pewnie dostaniesz taki czerwony kubraczek z dużą kieszenią z przodu ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    > GG 2122; ICQ#: 64457775
    > e-mail Rot13 coded

    a ta kieszen bedzie dziórawa na dodatek :)
    Andrzej.