PracaGrupypl.praca.dyskusje › za ile?

  • 1. Data: 2003-06-30 13:03:32
    Temat: za ile?
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Pytanie.
    Mam osobę której będę miała udzielić korepetycji z
    angielskiego(początkująca). Ile policzyć za godzinę?
    Teren Śląska. Jak uważacie? Czy 20 zł jest ok?
    Czekam na uwagi.
    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2003-06-30 13:18:16
    Temat: Re: za ile?
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "KK" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > angielskiego(początkująca). Ile policzyć za godzinę?
    > Teren Śląska. Jak uważacie? Czy 20 zł jest ok?

    IMO zależy to też od Twojej znajomości języka i doświadczenia
    pedagogicznego. Studencji biorą mniej a doświadczeni nauczyciele z wyrobioną
    marką więcej. IMO Twoja stawka należy jest niska.

  • 3. Data: 2003-06-30 13:31:01
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Ucze dzieciaki i biore 25 za 1,5-2h. Jestem studentem i nie mam zadnych
    (formalnych) kwalifikacji pedagogicznych.

    :) apple

  • 4. Data: 2003-06-30 15:01:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@n...wp.pl news:bdpcan$dpg$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > angielskiego(początkująca). Ile policzyć za godzinę?
    > Teren Śląska. Jak uważacie? Czy 20 zł jest ok?

    IMHO typowo 25-30 (chyba ze mieszkasz w jakiejs wiosce, to 20), a w np
    Warszawie, lub jezeli dobrze sie na tym znasz, 40-60

    --
    ~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\ Dzieci Wszech Kaszub ;) /