PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz w Wyborczej a ubior

  • 1. Data: 2003-06-30 16:55:25
    Temat: Staz w Wyborczej a ubior
    Od: "PIECIA" <b...@g...pl>

    Witam,

    W srode rozpoczynam staz w Gazecie Wyborczej. Jak sadzicie, jak powinienem
    sie ubrac aby nie wzbudzac niepotrzebnych komentarzy a zarazem nie krepowac
    starych wyjadaczy?

    P.

  • 2. Data: 2003-06-30 17:38:54
    Temat: Re: Staz w Wyborczej a ubior
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 18:55:25 +0200, "PIECIA"
    <b...@g...pl> zakodował:

    >W srode rozpoczynam staz w Gazecie Wyborczej. Jak sadzicie, jak powinienem
    >sie ubrac aby nie wzbudzac niepotrzebnych komentarzy a zarazem nie krepowac
    >starych wyjadaczy?

    Pewnie dostaniesz taki czerwony kubraczek z dużą kieszenią z przodu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-06-30 17:51:38
    Od: "artex" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Kaizen" <
    > Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 18:55:25 +0200, "PIECIA"
    > <b...@g...pl> zakodował:

    > Pewnie dostaniesz taki czerwony kubraczek z dużą kieszenią z przodu ;)
    >
    > --
    ale zes pomogl mlodemu koledze
    mysle ze krawat i garniutu jest jak dla mnie nie bardzo. wogole uwazam, ze
    garnitur jest konieczny wylacznie gdy reprezentujemy firme na zewnatrz, lub
    gdy nasz rozmowca moglby odczuc ze traktujemy go nie powaznie
    moim zdaniem w miare elegenckie spodnie i koszula beda w sam raz
    ... o ile jestes chlopczykiem Piecia
    pozdrowienia
    artek

  • 4. Data: 2003-06-30 18:45:19
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl>

    > W srode rozpoczynam staz w Gazecie Wyborczej. Jak sadzicie, jak powinienem
    > sie ubrac aby nie wzbudzac niepotrzebnych komentarzy a zarazem nie
> [...]
    na jakim stanowisku? bo jesli na st, dziennikarza ubierz sie normalnie, a
    jesli na jakims innym sotsownie do zadan, wiesz jak sie ubieta marketing i
    takie tam. a pozniej zobaczysz jakie TRENDY obowiązują tej niezwykle
    denamicznie rozwijajacej sie firmie :-)
    byly dziennikarz

  • 5. Data: 2003-06-30 18:48:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 19:51:38 +0200, "artex"
    <k...@t...pl> zakodował:
    >ale zes pomogl mlodemu koledze

    Nie sądzisz, że ubiór w dużej mierze zależy od stanowiska - więc
    pytając o to warto je podać.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-06-30 20:26:54
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    PIECIA <b...@g...pl> wrote:
    > W srode rozpoczynam staz w Gazecie Wyborczej. Jak sadzicie, jak powinienem
    > sie ubrac aby nie wzbudzac niepotrzebnych komentarzy a zarazem nie krepowac
    > starych wyjadaczy?

    Normalnie. Możesz nawet założyć buty z dwoma białymi paskami i nikogo
    to - zapewniam - nie zdziwi. No chyba, że praktyka w dziale sprzedaży
    albo audytu. Tam wypada elegancko (bo kontakt z klientem), ale też
    bez przesady i nie musi to być garnitur najmodniejszy. Wystarczy
    marynarka i wyprasowana koszula, krawat niekoniecznie :) Ponieważ
    napisałeś, że w GW a nie w Agorze jako spółce to zakładam, że
    w redakcji, więc zdanie nr 2 powinno Ci wystarczyć za odpowiedź :)
    Generalnie nie przychodź w garniturze, bo będziesz się czuł jak
    ryba w piaskownicy a "starzy wyjadacze" będą myśleć, że urwałeś
    się z jakiegoś consultingu, albo z przedstawienia w teatrze ;-)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10346 dzień życia, sprawność

  • 7. Data: 2003-06-30 20:36:55
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "PIECIA" <b...@g...pl> writes:

> [...]
    > sie ubrac aby nie wzbudzac niepotrzebnych komentarzy a zarazem nie krepowac

    ubierz sie tak jak oni.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2003-06-30 20:40:20
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    PIECIA napisał:

> [...]
    > sie ubrac aby nie wzbudzac niepotrzebnych komentarzy a zarazem nie krepowac

    W GW po jednym dniu wylatujesz ze stażu? ;) Jak nie, to przyjdziesz,
    popatrzysz i ZDECYDUJESZ - możesz nawet chodzić we fraku, przynajmniej
    nie będziesz kolejnym, niezapamiętanym stażystą]. ;)

    Flyer

  • 9. Data: 2003-06-30 23:14:45
    Od: "Lukier" <l...@o...pl>

    Użytkownik "PIECIA" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W srode rozpoczynam staz w Gazecie Wyborczej. Jak sadzicie, jak powinienem
    > sie ubrac aby nie wzbudzac niepotrzebnych komentarzy a zarazem nie

    Zalezy od typu stanowiska, redakcja, dziennikarze, sklad, graficy, promocja
    i komputerowcy
    moga sie ubierac normalnie. Ludzie pracujacy w dziale ds. reklam,tzw
    'dealerzy' , przedstawiciele
    handlowi, itp itd obowiazkowo w garniturach (oni maja głownie kontakt z
    klientami GW)

    pozdrawiam

    Lukier - l...@o...pl
    lukier.magma-net.pl - w remoncie