PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy i urlop

  • 1. Data: 2003-06-30 13:54:24
    Temat: rozwiazanie umowy i urlop
    Od: "Michal Wojcik" <m...@a...pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnosnie przyslugujacego mi urlopu. W poprzedniej firmie
    pracowalem 3,5 roku z dniem 31 grudnia rozwiazalem
    umowe za porozumieniem stron, umowe w nowej firmie mam podpisana od 1
    stycznia tego roku. Czy w zwiazku z ciagloscia
    pracy od razu przysluguje mi caly urlop u nowego pracodawcy ? Pytam poniewaz
    w dniu dzisiejszym dostalem wypowiedzenie
    i nie wiem ile urlopu moge teraz wykorzystac.
    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2003-06-30 16:02:23
    Temat: Re: rozwiazanie umowy i urlop
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Wojcik" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poniewaz
    > w dniu dzisiejszym dostalem wypowiedzenie
    > i nie wiem ile urlopu moge teraz wykorzystac.

    Otrzymasz urlop proporcjonalny do przepracowanego czasu u nowego pracodawcy.
    Jeżeli umowa zawarta była na czas nieokreślony masz miesięczne wypowiedzenie
    (art. 36 k.p.), czyli ostatni dzień pracy przypada na 31 lipca. Przysługuje
    Ci 7/12 wymiaru tegorocznego urlopu (art. 155 -1). Jeżeli przysługuje ci w
    tym roku np, 20 dni urlopu u obecnego pracodawcy należy Ci się 20 x 7/12 =
    11,6 czyli 12 dni urlopu wypoczynkowego oraz

  • 3. Data: 2003-06-30 16:08:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 30 Jun 2003 15:54:24 +0200, "Michal Wojcik"
    <m...@a...pl> zakodował:

> [...]
    >w dniu dzisiejszym dostalem wypowiedzenie
    >i nie wiem ile urlopu moge teraz wykorzystac.

    Proporcjonalnie - czyli jeżeli kończysz pracę z końcem lipca, to
    7/12x20 (lub 26)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775