PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w poniedziałkowej wyborczej.

  • 1. Data: 2003-05-12 17:52:10
    Temat: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    Czy to tylko sciema czy faktycznie mozna dostac prace z tych ogloszen.
    Wyslalem juz dosc sporo ofertm, na co odpowiedziala mi jedna i to w dodatku
    negatywnie :(
    POmyslalem, ze te ogloszenia to czysta fikcja i tak naprawde ciezko dostac
    sie z ogloszenia z gazety gdziekolwiek.

  • 2. Data: 2003-05-12 18:19:38
    Temat: Odp: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: "Marcin Ciecwierz" <g...@d...inside.pin.pl>

    mi się udało. :)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-05-12 18:30:09
    Temat: Re: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 May 2003 19:52:10 +0200, Spiderman wrote:

> [...]
    > negatywnie :(
    > POmyslalem, ze te ogloszenia to czysta fikcja i tak naprawde ciezko dostac

    Ja znalazlem cztery razy zatrudnienie poprzez Wyborczą.
    Tobi

  • 4. Data: 2003-05-12 18:54:10
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    Użytkownik Marcin Ciecwierz <g...@d...inside.pin.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b9oor1$huu$...@n...onet.pl...
    > mi się udało. :)

    mi tez raz :-)

  • 5. Data: 2003-05-12 19:24:06
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    > Ja znalazlem cztery razy zatrudnienie poprzez Wyborczą.
    > Tobi

    To fajnie, kurcze to musze miec chyba pecha.

  • 6. Data: 2003-05-12 20:02:38
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > negatywnie :(
    > POmyslalem, ze te ogloszenia to czysta fikcja i tak naprawde ciezko dostac

    to znaczy ze albo wysylasz odpowiedz nie na te ogloszenia co trzeba, albo
    masz cos nie tak w CV i/lub LM.
    Jesli jestes bezrobotny przejdz sie do UP (w bylych miastach wojewodzkich sa
    nieco bardziej wyspecjalizowane osrodki, bodaj "centrum planowania kariery
    zawodowej" ale glowy nie dam), jesli jestes studentem zahacz o Biuro Karier
    i pogadaj z pracujacymi paniami. One sa od tego by pomoc Ci napisac
    porzadnie swoja aplikacje (czesto trzeba sie wczesniej umowic na konkretny
    termin), po za tym organizuja warsztaty wlasnie na temat pisania CV, LM,
    zachowania sie na rozmowach kwalifikacyjnych itp. Warsztaty te sa bezplatne.
    Owszem, ciezko jest sie dostac z ogloszenia w gazecie, konkurencja w
    przypadku anonsu w poniedzialkowej Gaz. Wyb jest spora- gdy zaprzyjazniona
    :) firma zamiescila ogloszenie, zglosilo sie cos z 600 chetnych.
    Ale martw sie nic, innym sie udalo, Tobie tez sie uda. Powodzenia ;)

    Asiek

  • 7. Data: 2003-05-12 20:44:54
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > :) firma zamiescila ogloszenie, zglosilo sie cos z 600 chetnych.
    > Ale martw sie nic, innym sie udalo, Tobie tez sie uda. Powodzenia ;)

    Dziekuje ! Milo czytac takie slowa, raz sie rejestrowalem w UP i nie bylo to
    za ciekawe.

  • 8. Data: 2003-05-12 22:53:26
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > negatywnie :(
    > POmyslalem, ze te ogloszenia to czysta fikcja i tak naprawde ciezko dostac

    Mi sie udalo 3 razy. 2 razy poprzez wysylke do agencji reklamowej na
    "chybil-trafil", a raz.... dalem ogloszenie drobne, ze szukam pracy jako
    grafik... i sie firma do mnie odezwala i mnie pozniej zatrudnili.

    pzdr i zycze powodzeia

    jacek

  • 9. Data: 2003-05-12 22:54:24
    Od: "Aga" <c...@w...pl>

    Użytkownik Spiderman <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9oscq$r6v$...@n...onet.pl...

    > To fajnie, kurcze to musze miec chyba pecha.
    >
    > Moi wszyscy znajomi też znaleźli dzięki Wyborczej a ja nadal
    zukam.:-( Pech.

  • 10. Data: 2003-05-13 06:43:13
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "chybil-trafil", a raz.... dalem ogloszenie drobne, ze szukam pracy jako
    > grafik... i sie firma do mnie odezwala i mnie pozniej zatrudnili.

    nie wiem czy zauwazyliscie, ale od wczoraj by zobaczyc niektóre ogloszenia w
    wersji internetowej, trzeba miec wykupiony kod dostepu!!!

    pozdr
    Krzysiek