PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w poniedziałkowej wyborczej.

  • 31. Data: 2003-05-15 05:26:13
    Temat: Re: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Czy to tylko sciema czy faktycznie mozna dostac prace z tych ogloszen.
    > Wyslalem juz dosc sporo ofertm, na co odpowiedziala mi jedna i to w
    dodatku
    > negatywnie :(
    > POmyslalem, ze te ogloszenia to czysta fikcja i tak naprawde ciezko dostac
    > sie z ogloszenia z gazety gdziekolwiek.

    Mam piata w zyciu prace :) i wszestkie dostalem przez wyborcza.
    Osobiscie nie wyobrazam sobie , ze moglbym swiadczyc prace komus, kto mnie
    przyjal bo znal kogos :(
    Ale w tym samy zakladzie pracy wiekszosc ludzi dostaje prace bo znalo tego
    badz innego - tylko, ze to jest mala miejscowośc i wszyscy sie znaja :)

    Wyborcza to jest to - nie poddawaj siem !
    Wojtek

  • 32. Data: 2003-05-15 09:39:43
    Temat: Re: Re: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    > szanuja, ale wyrazem tegoz szacunku nie jest wysylanie potwierdzen
    > mailem, ze sie dostalo maila.

    Czytalem Twoj opis o zyciu w Kaliforni, spodobal mi sie. Zapomnialas tez
    wspomniec o dostepie do internetu (bardzo szybkim), w kazdym domu, jesli
    oczywiscie ktos chce go miec :)
    Nie bylem w Kaliforni ale Amrykę Północną odwiedziłem, mam nadzieje, że
    jeszcze się wybiorę wkrótce do USA, chociaż kiespsko to widzę, nie mam pracy
    a bez pracy to o wize bardzo cięzko prawda ?

  • 33. Data: 2003-05-16 01:12:17
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Spiderman" <s...@p...onet.pl> writes:

    [..]

    > Nie bylem w Kaliforni ale Amrykę Północną odwiedziłem, mam nadzieje, że
    > jeszcze się wybiorę wkrótce do USA, chociaż kiespsko to widzę, nie mam pracy
    > a bez pracy to o wize bardzo cięzko prawda ?

    po atakach terrorystycznych i niejakim kryzysie - niestety tak.
    zmienily sie nieco przepisy, zaostrzono je no i czeka sie dluzej i nie
    przyznaja wiz juz tak chetnie.
    zawsze mozesz sie starac o wize turystyczna - ale to loteria-materia,
    moze dadza a moze nie. no i na takiej wizie legalnie pracowac nie mozesz.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 34. Data: 2003-05-16 01:28:21
    Od: Nuno <n...@p...com>

    "Nina M. Miller" wrote:

    > zawsze mozesz sie starac o wize turystyczna - ale to loteria-materia,
    > moze dadza a moze nie. no i na takiej wizie legalnie pracowac nie mozesz.

    To fakt.
    Po więcej informacji zapraszam na alt.pl.usa

    --
    n...@p...com
    GG#:789298

  • 35. Data: 2003-05-16 09:30:11
    Od: "neuter" <n...@N...gazeta.pl>

    ale czy dla ludzi o profliu zawodowym programista czy grafik jest w ogole
    jakis sens w zamieszczaniu ogloszenia o pracę w papierowej Wyborczej?
    Przecież ewentualny pracodawca z tych branży nie będzie siedzieć z lupą przed
    hałdą kartek z dodatku "praca" tylko będzie szukać tutaj, w internecie... Czy
    ktoś z was miał takie doświadczenia - był z branży IT i przez sieć nie
    znalazł a poskutkowało ogłoszenie w dodatku "praca"??

  • 36. Data: 2003-05-16 17:02:18
    Temat: Odp: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Użytkownik dromader <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9t0pn$56m$...@a...dialog.net.pl...

    > i mi.
    >
    > --
    > pozdrawiam ja ....
    > Marcin "dromader" Lanowy
    > "... ja kudlaty durnowaty reperuje stare graty" :))

    mi sie udalo, ale zadko sie to zdarza ;)

  • 37. Data: 2003-05-16 17:03:06
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Użytkownik Maciej M. <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9t5fg$npo$...@n...onet.pl...
    > Witam
    >
    > Tu chodzi znów o kulturę osobistą ludzi od rekrutacji, jest rok 2003
    > wchodzimy do unii a oni dalej nie wiedzą że wypadałoby
    > odpowiedzieć na czyjąś ofertę i napisać że dziekujemy ale nie możemy
    > zaoferować panu żadnego stanowiska.
    >
    > tu chodzi tylko o kulture
    >
    > pozdrawiam

    Kulture ?
    A odpowiedzialbys na 100 ofert ?
    stracilbys jakies 200 zl i mnustwo czasu

  • 38. Data: 2003-05-17 11:53:29
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    JA szukam caly czas i jeszcze nei udalo mi sie znalezc z Wyborczej:(