PracaGrupypl.praca.dyskusje › ankieta do pracy magisterskiej

  • 1. Data: 2003-05-12 14:40:02
    Temat: ankieta do pracy magisterskiej
    Od: "Robert" <n...@g...pl>

    Witam wszystkich, którzy otrzymali tą wiadomość.

    Chciałbym na wstępie poinformować, że celem tej wiadomości jest zebranie
    danych do badań w ramach pracy magisterskiej prowadzonej na Wydziale Nauk
    Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Okres zbierania danych kończy się
    z dniem 23 maja 2003 roku.

    Proszę wszystkich, którzy otrzymali tę wiadomość po raz pierwszy o
    wypełnienie ankiety, dostępnej pod poniższym adresem:

    http://osiris.waw.cdp.pl/ankieta/ankieta.html

    Proszę także, o ile jest to możliwe, o przesłanie tej wiadomości do
    wszystkich Waszych znajomych i osób z którymi pracujecie.

    Za okazaną pomoc z góry dziękuję.

    Robert B

  • 2. Data: 2003-05-12 19:26:05
    Temat: Re: ankieta do pracy magisterskiej
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Robert" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Proszę także, o ile jest to możliwe, o przesłanie tej wiadomości do
    > wszystkich Waszych znajomych i osób z którymi pracujecie.

    ech.. jakby toto miało jeszcze polskie znaki...

  • 3. Data: 2003-05-13 07:14:06
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Idę wypełnić, lubię ankiety :)
    Mała uwaga: skrót od "tysięcy" to "tys.".
    Tobi

  • 4. Data: 2003-05-13 10:24:48
    Od: "Jan Kowalski" <n...@n...com>

    Użytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Idę wypełnić, lubię ankiety :)

    Ja także lubię, zaraz zaczynam :)

  • 5. Data: 2003-05-13 12:25:51
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Mon, 12 May 2003 16:40:02 +0200, gdy "Robert"
    <n...@g...pl> napisał:

> [...]
    >Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Okres zbierania danych kończy się

    Z budowania ankiet trója na szynach.

    1. Nie przedstawiasz się i nie podajesz kontaktu.

    2. Są pytania, w których domyślna odpowiedź nie jest neutralna (Usługi z
    których korzystała/em)

    3. Zbyt wąski zakres możliwych odpowiedzi w pytaniach zamkniętych: (też
    te usługi - a co jeśli znam tę usługę, ale nie wiem jakie są zasady jej
    działania?)

    4. Co ze studentami wypełniającymi ankietę (prawdopodobnie większość)?
    Jeśli bronię się za miesiąc, to wpisuję wykształcenie średnie?

    Robert