PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › Odp: Odp: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
  • Data: 2002-06-23 18:03:03
    Temat: Odp: Odp: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik www.BankCV.of.pl <w...@N...poczta.gazeta.pl> w w
    iadomości do grup dyskusyjnych napisał:af50ok$e6k$...@n...gazeta.pl...

    > (...)
    > pozdrawiam,

    > W Krakowie możesz BEZPŁATNIE znaleźć pracownika na http://www.bankcv.of.pl

    Nie przecze, ze mozna znalezc. Rownie dobrze mozna czytac "Szukam pracy" w
    dowolnych dziennikach ew. pl.praca.szukana.

    Mowilem o Lowcach Glow (Headhunterach), a nie o tablicach ogloszeniowych.

    Roznica polega na tym, ze porzadny doradca personalny samodzielnie i fachowo
    organizuje proces rekrutacji wg wskazan klienta, a potem daje gwarancje na
    polecanych przez siebie pracownikow.

    Przy polecanej przez Ciebie metodzie, pracodawca musi sam przejsc przez caly
    w/w proces, niekoniecznie na tym sie znajac. I ma tylko jedna gwarancje - ze
    straci (mniej lub bardziej bezproduktywnie) tydzien lub wiecej swojego wla
    snego czasu.

    Nie mam NIC wspolnego z P. Sedlakiem, zdarzylo mi sie z nim jedynie dwukro
    tnie kontaktowac - raz jako szukajacy pracy, a drugi jako pracownik firmy
    wspolpracujacej z nim.

    Btw - czy baza danych kandydatow http://www.bankcv.of.pl jest zarejestrow
    ana w GIODO i czy kazdy kandydat wyrazil zgode na publikowanie jego danych
    osobowych?

    --

    pozdrawiam,

    glos