PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › Odp: Odp: Odp: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
  • Data: 2002-06-25 12:20:44
    Temat: Odp: Odp: Odp: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik www.bankcv.of.pl <w...@N...poczta.gazeta.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:af5fih$2qm$...@n...gazeta.pl...
    > Witam,
    > nie wiem czy masz coś wspólnego z P. Sedlakiem czy nie. Myślę że raczej
    tak -
    > skoro jak sam piszesz - kontakty z nim utrzymywałeś. Więc - skoro
    reklamujesz
    > jego - ja zareklamowałem siebie. I tyle.

    czy skoro jezdze czasem PKP, to mam cos wspolnego z ta firma?

    > Coby jeszcze zaspokoić Twoją ciekawość - nie wiem po co o to pytasz, ale
    baza
    > danych naszych kandydatów jest oczywiście zarejestrowana u Głównego
    > Inspektora Ochrony Danych Osobowych (stosowne dokumenty są do wglądu).
    > Nie bardzo rozumiem treść drugiej części pytania? Jak to sobie
    wyobrażasz -
    > że niby zapodałem adresy i telefony ludzi bez ich pisemnej zgody? Chyba
    > wiesz, że za to grozi 2 lata?

    dlatego wlasnie pytalem.

    > I kończąc - jakość usług świadczonych przez tzw. "Łowców Głów" -
    drastycznie
    > spadła (przynajmniej w Krakowie). Tak drastycznie - że pracodawca ma takie
    > same szanse na sukces korzystając odpłatnie z ich usług - jak korzystając
    > bezpłatnie ze strony http://www.bankcv.of.pl - która - zauważ - jednak
    różni
    > się nieco od "tablicy ogłoszeniowej" - przede wszystkim tym - że
    znajdziesz
    > tu PEŁNE cv (często ze zdjątkami) potencjalnych kandydatów.
    > Pozdrawiam i życzę mądrych wyborów

    powtarzam - jest typowa tablica ogloszeniowa. Doradca HR nie poprzestaje na
    zbieraniu CV, ale przeprowadza aktywnie proces rekrutacji w imieniu
    klienta -> wstepna selekcja, interview, testy, itp. I na tym polega roznica.

    --

    pozdrawiam,

    glos