PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
  • Data: 2002-06-25 12:52:45
    Temat: Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Rekomendacja to jest najlepsza rzecz pod słońcem! Twierdzę tak jako
    pracownik.
    Wyobrażacie sobie, jak trudno znaleźć kogoś poprzez rekomendację gdy się źle
    prowadzi firmę? Aktualni pracownicy to widzą i wcale nie chcą rekomendować -
    bo są przecież odpowiedzialni. Nie wiem czy honorowo, nie wiem przed kim,
    ale trochę odpowiedzialności powinni czuć.
    To znakomity mechanizm auto-regulacji.
    Pozdr, KaeL