PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Citibank Handlowy

  • 11. Data: 2003-07-28 12:14:24
    Temat: kiepskie karty capital bank nie citi bank
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:bg2upf$cck$1@news.onet.pl...

    > Jak sie nie umie korzystac to moze lepiej nie brac?
    > Nieoprocentowany kredyt jest w wypadku jesli spacasz _cala sume_ oraz sa
    > platnosci bezgotowkowe.
    > Jesli wyjmiesz kase z bankomatu to licza od razu...

    Facet z infolinii opiekujacy sie produktem tak nie rozroznial.
    Ty chyba mylisz oprocentowanie kredytu z oplata za transakcje gotowkowe, tak
    przy okazji.
    Wspomniana uwaga dotyczy karty kredytowej dla osob nie posiadajacych konta w
    banku.
    Karty w ofercie byly luty/marzec dlatego zaznaczam, ze mogli juz to
    naprostowac.
    Odkopalem stare materialy, faktycznie dotycza produktu innego banku -
    capital bank z gdanska, wrzucilem w temat zeby naprostowac, ale nie
    przeszkadza to w uwadze, ze dobrze sprawdzic warunki oferowanych produktow.
    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 12. Data: 2003-07-28 13:12:23
    Temat: Re: kiepskie karty capital bank nie citi bank
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    > Facet z infolinii opiekujacy sie produktem tak nie rozroznial.

    Moze nie pytaliscie a on sie nie narzucal z informacjami?

    > Ty chyba mylisz oprocentowanie kredytu z oplata za transakcje gotowkowe, tak
    > przy okazji.

    Kto jak kto ale Amra na pewno to odroznia :)) Oplaty za wyciagniecie z obcego
    bankomatu to jedno a ruszajaca od razu maszynka z naliczaniem oprocentowania
    to drugie. I to sie wcale nie wyklucza, niestety (a moze stety?)

    > Wspomniana uwaga dotyczy karty kredytowej dla osob nie posiadajacych konta w
    > banku.

    To najczesciej nie ma znaczenia, wrecz lepiej jest miec karte w innym banku
    niz konto.

    Pzdr
    Konrad

  • 13. Data: 2003-07-28 21:37:18
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Moze nie pytaliscie a on sie nie narzucal z informacjami?

    Mowiac krotko, my to mielismy sprzedawac, i wyjasnialismy sluszne
    watpliwosci.
    Pod nazwa "karta kredytowa" ukryto linie kredytowa z oprocentowaniem platnym
    za kazda kwote i kazdy okres z niej korzystania.
    Na szkoleniach przedstawiciel banku opisywal dzialanie zwyklej karty
    kredytowej, ktora umozliwia przy zachowaniu pewnej dyscypliny splacania
    ,korzystanie z nieoprocentowanego kredytu ponoszac jedynie koszty zwiazane z
    oplatami do samej karty.
    Natomiast produkt, ktory mielismy rozprowadzac (a niektorzy jak wspomnialem
    szybko rozreklamowali go znajomym) nei mial zadnego okresu wolnego od
    placenia odsetek, co odkrylismy przeliczajac "slupki" z przykladowego konta
    z materialow reklamowych. Opiekun produktu z infolinii przyznal nam racje i
    dziwil sie, jak komus szkolacemy tak moglo pomylic sie przy prezentacji
    produktu. (karty Visa Classic i Electron wspomnianego banku.....patrze na
    posiadana taryfe..bezgotowkowe 29% gotowkowe 32,5%.+prowizja za
    bankomat....)

    wiem:))))

  • 14. Data: 2003-07-30 08:06:34
    Temat: Odp: Odp: Praca w Citibank Handlowy
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik as 351 <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bg122j$cob$...@i...gazeta.pl...

    sam sie odezwi
    niby czemu ja mam sie do Ciebie odzywac, to Ty masz interes:)
    a...@d...pl

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 15. Data: 2003-07-30 08:07:18
    Temat: Odp: Praca w Citibank Handlowy
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@i...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:t7UUa.54717$5...@n...chello.at...

    > Użytkownik "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nigdy w Citi nie pracowałem, nic nie podpisywałem więc tajemnica mnie
    nie
    > obowiazuje, ale wszędzie jest podobnie.
    > Doradzasz klientom jaka karta kredytowa jest dla nich najlepsza.
    Analizujesz
    > ich dochody, oceniasz czy będą w stanie sprostać spłacaniu karty itd.
    > A w banku jak to w banku: praca i praca, zalezy jaki szef się trafi, ale
    > generalnie niewiele czasu na oddech.
    > Kariera ? Jeśli na prawdę się wyróżniasz i wybijasz, ale delikatnie... to
    > masz szansę awansu.
    > Zarobki niezbyt zadowalające. Nie obiecuj sobie zbyt wiele.
    >
    > Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    > Warszawa

    Wszedzie jest podobnie ?
    A juz wszedzie pracowales ?
    Pozdr.
    Andrzej.

  • 16. Data: 2003-07-30 08:07:36
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik BaM <b...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bg2qei$o3$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:t7UUa.54717$5u5.526693@news.chello.at...

    > nie
    > Analizujesz

    > No niezupelnie.
    > Z tego co mi powiedziala kolezanka ktora City pracuje to stanowisko to
    > polega na pozyskiwaniu klientow na zewnatrz!!!! banku.
    > Czyli takie akwizytor..

    Dokladnie.

  • 17. Data: 2003-07-30 08:09:22
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bg2t9r$6b0$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Zwroc uwage na szczegoly dotyczace momentu naliczania oprocentownanie przy
    > skorzystaniu z karty.kredytowej.
    > Na poczatku roku mialem do czynienia z oferta jednej z ich kart i mimo, ze
    > ogolnych materialach informacyjnych podawali, ze oprocentowanie nalicza
    sie
    > dopiero od 51-o dnia korzystania z kredytu, w rzeczywistosci procenty byly
    > naliczane od momentu skorzystania z karty. Doszlismy do tego analizujac
    > przyklad historii platnosci klienta w dostarczonych materialach
    > informacyjnych.Moze to juz skorygowali???

    Widzisz, bo tam jest taki maly chaczyk.
    Oprocentowanie naliczane jest, od chwili gdy skorzystasz np. z bankomatu.
    Jezeli wykonujesz same transakcje bezgotówkowe, to oprocentowanie
    naliczane jest po 51 dniach, ale tez jest statyczny ten okres. czyli od 6
    do ktoregostam(nie chce mi sie teraz liczyc). Jest on z gory ustalany.
    Pozdr.
    Andrzej.

  • 18. Data: 2003-07-30 08:09:56
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bg2upf$cck$...@n...onet.pl...

    > Jak sie nie umie korzystac to moze lepiej nie brac?
    > Nieoprocentowany kredyt jest w wypadku jesli spacasz _cala sume_ oraz sa
    > platnosci bezgotowkowe.
    > Jesli wyjmiesz kase z bankomatu to licza od razu...

    No tak, bo karta kredytowa z zalozenia sluzy do
    transakcji bezgotówkowych.
    Pozdr.
    Andrzej.