PracaGrupypl.praca.dyskusje › Może warto spróbować??

  • 1. Data: 2003-07-14 10:42:42
    Temat: Może warto spróbować??
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Znalazłem taką stronę i zastanawiam się czy warto spróbować? Może warto?
    http://strony.wp.pl/wp/pracadlaciebie19
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-07-14 10:45:41
    Temat: Re: Może warto spróbować??
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Spróbuj i nie pisz tu więcej...

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-07-14 11:47:33
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Mariusz <m...@w...pl> napisał(a):

    > Znalazłem taką stronę i zastanawiam się czy warto spróbować? Może warto?
    > http://strony.wp.pl/wp/pracadlaciebie19
    > Pozdrawiam

    Chłopie ! Przeciez to są ewidentnie jacyś oszuści, którzy wyłudzają od
    głupich pieniądzie.

    Jak masz wolną gotówkę, to daj znać na priv i prześlę ci swój numer konta.
    Nie jestem oszustem i z góry mówię, że przepiję - obiecuję tylko, że będę
    pił twoje zdrowie - w razie potrzeby moge nagrać na dyktafon i ci odesłać.

  • 4. Data: 2003-07-14 12:17:18
    Od: "SM" <_...@p...onet.pl>

    (...)
    > Znalazłem taką stronę i zastanawiam się czy warto spróbować? Może warto?
    > http://strony.wp.pl/wp/pracadlaciebie19
    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    Ale to ściema!!!! Wygląda na zabawę jakiś gówniarzy, zresztą mają przy
    okazji problemy z ortografią.
    Szczerze odradzam!
    pozdr. Sebek

  • 5. Data: 2003-07-14 14:32:24
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "SM" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (...)

    A może to autor strony.............

  • 6. Data: 2003-07-15 14:34:19
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Mariusz" <m...@w...pl> wrote in message

    > Znalazłem taką stronę i zastanawiam się czy warto spróbować? Może warto?
    > http://strony.wp.pl/wp/pracadlaciebie19
    > Pozdrawiam

    A sio - spamerze jeden !

  • 7. Data: 2003-07-27 20:09:10
    Temat: Odp: Może warto spróbować??
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik leszek <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:beu58l$dlu$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > pił twoje zdrowie - w razie potrzeby moge nagrać na dyktafon i ci odesłać.

    a na mp3 moglbys zamienic i mi na poczte wyslac ?
    Pozdr.
    Andrzej.