PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! PRACA NA PROMACH ???

  • 1. Data: 2003-07-14 10:20:22
    Temat: !!! PRACA NA PROMACH ???
    Od: k...@o...pl

    witam

    znalazlem ogloszenie o prace na promach pasazerskich jako kelner kelnerka,

    czy ktos z szanownych grupowiczow wie cos wiecej na ten temat?

    bede wdzieczny za wszelkiego rodzaju informacje

    pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2003-07-14 11:07:30
    Temat: Re: !!! PRACA NA PROMACH ???
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

> [...]
    >
    > czy ktos z szanownych grupowiczow wie cos wiecej na ten temat?
    >
    > bede wdzieczny za wszelkiego rodzaju informacje

    Choroba morska moze bardzo utrudnic Ci prace :-)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-07-14 12:29:11
    Od: k...@o...pl

    ..dzieki za troske o mije zdrowie ale nie mam choroby morskiej :

    czekam na powazniejsze odpowiedzi

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-07-14 15:12:30
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > czy ktos z szanownych grupowiczow wie cos wiecej na ten temat?
    >
    > bede wdzieczny za wszelkiego rodzaju informacje

    witam,

    slyszalem jak znajomy staral sie o prace na promie - generalnie to nic nie
    da sie zalatwic bez ukladow i $$$
    generalnie praca ciezka i monotona, zalezy jakie stanowisko, nie ma czasu na
    obijanie sie - pracuje sie z regoly
    w systemie 2/2 - na tyg na morzu 2 w domu - zalezy jaki armator i linia,
    zarobki roznie na polskich promach
    z regoly na nizszych stanowiskach placa w granicach 2000 - 3000 netto

    pozdr,
    chlodny

  • 5. Data: 2003-07-15 11:42:14
    Od: "cross" <c...@p...onet.pl>

    Z tego co mi wiadomo wyglada to tak, ze masz bardzo mala pensje podstawowa i
    reszte dorabiasz sobie napiwkami. Troche kiepski uklad, ale podobno wychodza
    calkiem niezle 1500-2000$. Musisz sie tylko dobrze ustawic. Praca zdaje sie
    12 godz. dziennie
    Powodzenia

  • 6. Data: 2003-07-15 23:31:46
    Od: "JL" <j...@x...walor.torun.pl>

    Zgodnie z przewidywaniami...
    Znajomy, znajomego słyszał...

    Stary - www.google.pl

    Statek - ship
    Zatrudnienie - manning
    Załoga - crew
    Kelner - waiter
    Barman - barwaiter

    dopisz Gdynia albo po prostu przejedz sie na Skwer Kościuszki
    i popytaj w agencjach.
    Z tego co pamiętam:
    - pisemne referencje z pracy w znanym lokalu gastronomicznym
    (hotel/restauracja)
    - angielski - biegły w mowie
    - świadectwo zdrowia

    W zależności od linii - 600 - 800$ (waiter) na rękę a jak jesteś dobry
    drugie tyle w napiwkach.
    Dobry = potrafisz zadbać o klientów przy swoich stolikach,
    masz dla nich naczynia, szybko realizujesz zamówienie.

    Naczyń brakuje zawsze, są linie, gdzie sypiasz 4h/24h a kontrakt
    masz maksymalnie na 3 miesiące - bez problemu możesz zejść po 2
    (armator opłaca samolot).

    Pozdrowienia

    JL