PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy w taki sposob mozna przekroczyc Angielska granice...

  • 1. Data: 2003-05-08 18:53:30
    Temat: Czy w taki sposob mozna przekroczyc Angielska granice...
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    Juz od jakiegos czasu mysle powaznie o wyjezdzie na pare miesiecy do anglii.
    Zapoznalem sie juz z innymi postami o podobnej tematyce... i mam do was
    pytanie..
    Co sadzicie na temat takiego sposobu wjazdu do Anglii wiem ze jest to
    ryzykowne(jak sie nie uda to trzeba wracac do domu), ale czy wogole
    mozliwe???

    Polska zawarła porozumienie o wzajemnym zniesieniu obowiązku wizowego z
    Anglia... mozemy tam wiec wjechac i przebywac na ich terytorium przez 180
    dni... Czy mozna sobie poprostu wykupic podroz np, przez Orbis
    Krakow-Londyn-Krakow za 369 PLN na dwa dni... a przy odprawie na granicy
    powiedziec poprostu ze jedzie sie zwiedzic jakies zabytki itp... na pytanie
    o miejscu zakwaterowania podac jakis motel (lub cos podobnego), i sobie
    poprostu "siedziec", przez np 2-3 mies?????
    dodam ze mam zamiar wyjechac w ten sposob z kumplem ze szkoly... (znamy
    dobrze angielski), wyjazd planujemy na poczatek sierpnia.

    wasyl...
    w...@w...pls

  • 2. Data: 2003-05-08 19:49:12
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wasyl..." <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodam ze mam zamiar wyjechac w ten sposob z kumplem ze szkoly... (znamy
    > dobrze angielski), wyjazd planujemy na poczatek sierpnia.

    Nic prostszego, caly czas ludzie tak wyjzdzali i wyjezdzaja.
    Pytanie, co powiesz przekraczajac granice w drodze powrotnej?

    pzdr
    krzysztof

  • 3. Data: 2003-05-08 20:01:55
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał
    > Pytanie, co powiesz przekraczajac granice w drodze powrotnej?

    wlasnie moze jakas podpowiedz??

    wasyl...
    w...@w...pls

  • 4. Data: 2003-05-08 21:30:25
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    Użytkownik wasyl... <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9ed3r$ck4$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał
    >
    > wlasnie moze jakas podpowiedz??

    alt.pl.emigracja

    a poza tym to co Cie obchodzi sytuacja przy wyjeździe: z tego co wiem to
    raczej nie sprawdzają tych co wyjeżdżają, a nawet jakby to......co??
    najwyżej Cię ...wyrzucą ... ;-) na 90% niczym nie ryzykujesz przy wyjeździe

    martw się o to czy wjedziesz i czy przetrwasz...a i napisz mi jeszcze gdzie
    za 400zł można wykupic wycieczkę....

    pozdrowienia i powodzenia

  • 5. Data: 2003-05-08 22:55:18
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    wasyl... napisał(a):

> [...]
    > itp... na pytanie o miejscu zakwaterowania podac jakis motel (lub
    > cos podobnego), i sobie poprostu "siedziec", przez np 2-3

    No wiec ZTCP to musisz miec potwierdzenie rezerwacji w hotelu - pozniej
    gotowke, abys mial z czego zyc. Na granicy Ci szczegolowo wypytaja jaki
    hotel, ile dni, ile masz kasy etc. - tak wiec jak sie kiepsko
    przygotujesz, to moga Cie zawrocic.

    --
    pozdrawiam rafi
    [winietki i w ogole podatki od podatkow...]

  • 6. Data: 2003-05-09 12:25:31
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>

    Użytkownik "michał t" <l...@h...pl> napisał
    > a i napisz mi jeszcze gdzie
    > za 400zł można wykupic wycieczkę....

    Ja przeciez nic o wycieczce nie pisalem ...
    Poprostu wykupienie biletu autobusowego w obie strony...
    np tutaj:
    http://autobusy.onet.pl/et_bus_tab1.html?miasto1=war
    szawa&miasto2=Londyn&dat
    aW=2003-05-14&osob=1&isPowrot=1&dataP=2003-05-16&ile
    Dni=14&reverseT=0

    wasyl...
    w...@w...pls

  • 7. Data: 2003-05-11 12:53:33
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    wasyl kliknął
    > Ja przeciez nic o wycieczce nie pisalem ...
    no racja....sorry
    zwykłym busem raczej jest czego się obawiać, jeśli weźmiesz dużo
    kasy(gotówki) i im pokażesz to sie nie będą czepiać, warto też
    wiedzieć(..wymyślić) do kogo jedziesz i po co konkretnie jedziesz....

    (sam nie byłem,ale przekazuję info od tych co byli)
    alt.pl.emigracja
    powodzenia

  • 8. Data: 2003-05-11 13:24:15
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "michał t" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > wasyl kliknął
    > no racja....sorry
    > zwykłym busem raczej jest czego się obawiać, jeśli weźmiesz dużo
    > kasy(gotówki) i im pokażesz to sie nie będą czepiać,
    No właśnie, może na granicy są koniki tego typu że za opłatą 50 pożyczą ci
    1000 abyś mogł się pochwalić na granicy :-)

    KCH