PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwane zatrudnienie w Irlandii

  • 1. Data: 2003-05-08 16:48:54
    Temat: Poszukiwane zatrudnienie w Irlandii
    Od: Dawid <t...@p...pl>

    Witajcie ponownie

    Moze ktos z Was orientuje sie gdzie mozna szukac ofert pracy w Irlandii.
    Chcialbym sie tam przeniesc ale nie wiem gdzie szukac mozliwosci.

    Z gory dzieki
    Dawid

  • 2. Data: 2003-05-09 00:58:33
    Temat: Re: Poszukiwane zatrudnienie w Irlandii
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Dawid wrote:

    > Witajcie ponownie
    >
    > Moze ktos z Was orientuje sie gdzie mozna szukac ofert pracy w Irlandii.
    > Chcialbym sie tam przeniesc ale nie wiem gdzie szukac mozliwosci.

    Czy tak trudno pomyśleć?
    http://www.monster.ie/

    n...@p...com
    ICQ#:50758974
    Na kostiumie Supermana dla dzieci: "Wlozenie tego kombinezonu nie
    umozliwi ci latania"

  • 3. Data: 2003-05-09 11:56:33
    Od: Dawid <t...@p...pl>

    in article 3...@p...com, Nuno at n...@p...com wrote on
    9/05/03 2:58:

    > Czy tak trudno pomyśleć?
    > http://www.monster.ie/

    hm, dzieki
    widzisz...
    tego nie znalem

    jak wczesniej pisalem.. pierwszy raz tak szukam pracy

    Pozdrawiam
    Dawid