PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu

  • 1. Data: 2003-05-08 18:42:01
    Temat: Praca w domu
    Od: "Krzysiek" <m...@k...chip.pl>

    Praca w domu. Czas pracy uzależniony tylko od Ciebie.
    Wymagania komputer i stały dostęp do internetu.
    Jeśli jesteś zainteresowany prześlij wiadomość.
    Cześć Krzysiek

  • 2. Data: 2003-05-08 18:51:29
    Temat: Re: Praca w domu
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Krzysiek" <m...@k...chip.pl> wrote in news:3ebaa4ad$1@news.vogel.pl:

    > Praca w domu.

    /ciach.../

    Czy w klubie Chipa nie uczyli zasad obowiazujacych na Usenecie... ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-05-08 19:00:06
    Od: "Krzysiek" <m...@k...chip.pl>

    Dzięki. Wreszcie zmusiłem kogos do odpowiedzi. Mam pytanie. Jest dużo tego
    typu ofert. Chciałbym się dowiedzieć na ile to jest prawdziwe a na ile to
    tylko puste ogłoszenia bez pokrycia w rzeczywistosci. Czy wogóle można tak
    zarobic. Krzysiek
    ..

  • 4. Data: 2003-05-08 22:23:40
    Od: a...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2003-05-08 22:24:43
    Od: a...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2003-05-08 23:53:53
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Krzysiek" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki. Wreszcie zmusiłem kogos do odpowiedzi. Mam pytanie. Jest dużo tego
    > typu ofert. Chciałbym się dowiedzieć na ile to jest prawdziwe a na ile to
    > tylko puste ogłoszenia bez pokrycia w rzeczywistosci.

    Przejrzyj archiwum, walkowane wielokrotnie.
    W Chipie juz bylo Google opisywane:) - bez urazy.
    Albo niusy.onet.pl

    > Czy wogóle można tak
    > zarobic.

    A pomsysl przez chwile logicznie.

    A ta cala banda idiotow wstaje rano i jezdzi do roboty
    jak mozna sobie pare maili przeczytac czy wyslac torche wiecej.

    P.S.
    Pisze się "w ogóle".

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2003-05-09 00:55:39
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Krzysiek wrote:

    > Praca w domu. Czas pracy uzależniony tylko od Ciebie.
    > Wymagania komputer i stały dostęp do internetu.
    > Jeśli jesteś zainteresowany prześlij wiadomość.
    > Cześć Krzysiek

    Coś tu zajeżdża "piramidkš"

    --
    n...@p...com
    ICQ#:50758974

  • 8. Data: 2003-05-09 13:12:01
    Od: "Krzysiek" <m...@k...chip.pl>

    Nie orażam się za wytknięty błąd.:) w ogóle :)
    Co do pracy to ile można w takiej piramidzie naciągnąć albo wyciągnąć. Cały
    czas się zastanawiam czy jeszcze jest ktos zainteresowany. No i ja też
    jestem tym idiotą co wstaje rano i nie tylko. Potrzebna kasa i chcę cos
    robić.
    Krzysiek