PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Odp: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    From: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Date: Sat, 18 May 2002 09:18:22 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pa54.prochowice.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7326.00001a70.3ce543a2@newsgate.onet.pl...
    > Myślę, że masz po części rację, iż nie należy być pasywnym, ale
    aktywnie
    > działać!!!! Natomiast trochę mnie zdenerwowało, że zaprzeczasz faktom
    niejako
    > oczywistym, a bezrobocie takim faktem właśnie jest!!!!
    > niestety liczba osób tzw siły roboczej przewyższa podaż miejsc
    pracy!!!!!
    > Czy to tak trudno zrozumieć!!!Prosta zależność ekonomiczna!!!!
    Zpustego i
    > salomon nie naleje!!!!
    Wiesz - ja zauważam panujący pewien stereotyp (i to wśród ludzi
    młodych), że praca to jest np. skóra, fura, komóra, lub biureczko
    komputer telefon itp. A dlaczego nie inne zajęcie? Mam przykład z
    własnego otoczenie, otóż absolwent AE podjął się pracy PH (bez
    samochodu, telefonu itp. za niewielkie pieniądze)- dlaczego? Bo
    potrzebował pracy i ambicje schował głęboko gdzieś... Jasne, ktoś
    powie, nie po to się uczył tyle lat itd., ale czy nie lepsze to niż
    narzekanie.

    >A skoro masz jakąś prostą receptę na znalezienie pracy,
    > dlaczego się nią nie podzielisz???????????? byłabym wdzięczna za
    wszelkie
    > wskazówki!!!!!

    A jeśli chodzi o Ciebie - weź GW w poniedziałek i nie patrz na
    ogłoszenia ramkowe, a na drobne. Założę się, że tam znajdziesz (tylko
    nikt tam nie szuka, bo to nie przystoi).

    >sama osobiście jestem aktywnakończąć studia w tym roku, wysłałam
    > jak dotychczas aktywnie około 50 ofert!!!!! I niestety jak dotąd nie
    mialam
    > szczęścia!!!! A nie sądzę żebym nie była konkurencyjna na rynku
    pracy!!!!
    > następnym razem zanim coś napizesz, pomyśl dwa razy i troszkę
    bardziej
    > konkretnie!!!! Krytykować jest łatwo................

    Tak sobie myślę - co Ty robiłaś przez czas studiów (zaraz mi odpowiesz,
    że się uczyłaś)? Czy kilka tygodni temu obudziłaś się w innej
    rzeczywistości? Takiej, o której do tej pory nic nie wiedziałaś?
    Studiowałaś za granicą? Kobieto, jesli twierdzisz, że jesteś aktywna,
    to co robiłaś wczesniej?

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###