PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy dostanę zasiłek ?????????

  • 1. Data: 2003-05-31 09:43:39
    Temat: czy dostanę zasiłek ?????????
    Od: "Robert S." <r...@p...onet.pl>

    Dostałem wypowiedzenie w firmie przepracowałem tylko 8 miesięcy ,umowa była
    na czas określony i w trakcie jej trwania wręczono mi wypowiedzenie w
    związku z trudną sytuacją finansową firmy nastąpiła redukcja etatu ,
    niedługo dołączę do grona osób bezrobotnych .
    Czy w tym wypadku należy mi się zasiłek dla bezrobotnych mimo , że nie
    przepracowałem roku ????????
    Dziękuję za odpowiedz
    Robert S.

  • 2. Data: 2003-05-31 09:48:53
    Temat: Re: czy dostanę zasiłek ?????????
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    NIE.

  • 3. Data: 2003-05-31 14:12:17
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Robert S." <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > niedługo dołączę do grona osób bezrobotnych .
    > Czy w tym wypadku należy mi się zasiłek dla bezrobotnych mimo , że nie

    Raczej nie. musisz miec przepracowane (odprowadzane skladki ZUSowe) poltora
    roku w ciagu ostatnich dwoch.

    Kania
    GG: 299238
    http://www.mayanet.pl

  • 4. Data: 2003-05-31 14:55:19
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Raczej nie. musisz miec przepracowane (odprowadzane skladki ZUSowe)
    poltora
    > roku w ciagu ostatnich dwoch.

    a swistak siedzi .... bo sreberka byly z przemytu :P

    3ba miec w ciagu ost. 18 miesiecy 365 dni pracy przy wynagrodzeniu
    przyjamniej minimalnej krajowki, a przypadku um-zlec odprowadzane zusy

    Jean

  • 5. Data: 2003-05-31 15:47:53
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Jean" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > 3ba miec w ciagu ost. 18 miesiecy 365 dni pracy przy wynagrodzeniu
    > przyjamniej minimalnej krajowki, a przypadku um-zlec odprowadzane zusy

    No coz... jak ja sie zglosilam do urzedu to sprawdzali czy mam przepracowane
    bodajze 183 dni w ciagu ostatnich dwoch lat...

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 6. Data: 2003-05-31 16:27:49
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > "Jean" <j...@w...pl> wrote in message

    > No coz... jak ja sie zglosilam do urzedu to sprawdzali czy mam
    przepracowane
    > bodajze 183 dni w ciagu ostatnich dwoch lat...

    Laaaa.... machnelam sie... :)))

    mialo byc 18 miesiecy...

    --
    Kania