PracaGrupypl.praca.dyskusje › OT: pytanie o jedzenie w McDonalds i tym podobnych lokalach

  • 1. Data: 2003-11-29 19:39:52
    Temat: OT: pytanie o jedzenie w McDonalds i tym podobnych lokalach
    Od: "szary zjadacz chleba" <s...@p...com>

    Mam pytanie do pracowników byłych lub obecnych firm takich jak Mcdonald,
    Kfc czy Burger King.
    Podobno niesprzedane przez jakiś czas jedzenie jest wyrzucane, czy to
    prawda? czy pracownikom wolno wynosić to jedzenie czy też szef
    przestrzega żeby zostało ono koniecznie wywalone do kibla?

  • 2. Data: 2003-11-29 20:03:34
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "szary zjadacz chleba" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawda? czy pracownikom wolno wynosić to jedzenie czy też szef
    > przestrzega żeby zostało ono koniecznie wywalone do kibla?

    Widzialem kilka postow na roznych grupach, gdzie pracownicy tej firmy skarza
    sie na zbyt rygorystyczne wg nich przestrzganie tego przepisu. Dobre
    jedzenie laduje na koniec dnia w smieciach.
    Sadze, ze jest to wypraktykowane przez lata istnienia firmy w celu
    zapobiezenia kalkulowania wiekszej ilosci porcji niz pojdzie do sprzedazy,
    ktore to porcje nastepnie pracownicy zabieraliby lub kupowali pa
    symbolicznych kwotach. W dzialaniu wyglada to brutalnie i jak marnotrawstwo,
    natomiast jest uzasadnione psychologiczno/ekonomicznie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 3. Data: 2003-11-29 21:26:10
    Od: przemo77 <p...@N...emiasto.com.pl>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > symbolicznych kwotach. W dzialaniu wyglada to brutalnie i jak
    > marnotrawstwo, natomiast jest uzasadnione psychologiczno/ekonomicznie.

    Kanapka ma prawo lezec w binie (podgrzewaczu) 10 minut (w McSyfie) i po tym
    jest wyrzucana do kosza. Na koniec dnia wszystkie worki ze smieciami
    (kanapkami) sa wyrzucane do kompaktora. Mozna to obejsc (jezeli masz prace
    do zamkniecia knajpy) - na koniec dnia jak jestes na kuchni robisz pare
    kanapek do binu (w mysl standardu ze w binie zawsze powinno byc po jednej
    kanapce z kazdego rodzaju). Po 10 minutach (tak zeby te minuty minely na
    koniec zmiany) wyrzucasz do worka ze smieciami szczelnie owinieta kanapke i
    nie zduszasz worka. Potem idziesz wyrzucic worek do kompaktora i jak juz
    wyjdziesz z sali to zwijasz te kanapki i zanosisz do szatni - reszta worka
    oczywiscie wedruje do kompaktora. Ludzie tak robia, ale nie polecam, bo
    wyleciec z pracy mozna za to latwo, a wyleciec za kanapke to juz czyste
    frajerstwo.
    --
    pozdrawiam
    przemo77

  • 4. Data: 2003-12-02 03:11:59
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    No to mamy dobrobyt jak się dobre jedzenie do śmieci wyrzuca.